Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ona ciągle krzyczy

Polecane posty

Gość gość

Krzyczy, wrzeszczy... w taki sposób, że wydawałoby się, że to my jesteśmy źli, a ona cudowna. Owszem, ojciec nic nie robi, oprócz pracowania i uciekania przed nią, ja tylko studiuję, szukam pracy (jak na razie bezskutecznie, 1,5 miesiąca temu skończyłam poprzednią) i zajmuję się swoim hobby. A ona pracuje nawet nie na cały etat, bo 4 godziny dziennie, przynosi do domu mniej niż 1000 zł. Mamy długi, które ona zaciągnęła przez lata, spłaca je moje rodzeństwo. Nie zrobiła nic, żeby było lepiej, umie tylko krzyczeć,krzyczeć i oskarżać ludzi o wszystko. Szukam pracy, a to ona sama mówiła, że nie jest to konieczne i odradzała mi pracę w pewnej firmie, mówiąc, że to oszuści. A w kłótni wykrzyczy ci, że jesteś darmozjadem i masz wypierdalać z domu. Niezależnie, czy rodzice to akceptują czy nie, bardzo źle się czuję bez pracy, bo ja lubię mieć swoje pieniądze. I tak jakieś mam ze sprzedaży, ale to tyle, że ledwie wystarcza mi na swoje wydatki i czasem zapłacenie za internet. Rodzice mnie żywią i płacą większość rachunków (nie wszystkie). Ile ja razy chciałam usiąść, porozmawiać z nią normalnie. Chciałam się wyprowadzić, ale robiłam porządek ze swoją psychiką, bo miałam ją tak zjechaną jeszcze 2-3 lata temu, że sobie nie wyobrażacie... Dalej zresztą mam. Teraz mam w planach wyprowadzkę za niecały rok, kolega może mi podnająć mieszkanie w baardzo okazyjnej cenie. Ale nie rozumiem, jak można się zachowywać jak ona. Podejrzewam, że większość osób ją usprawiedliwi, ale terror psychiczny w tym domu trwa od lat. Jak komuś coś przeszkadza, to stara się to zmienić, a nie bezproduktywnie wrzeszczy na innych, starając się na nich zwalić winę za wszystko. W ogóle nie widzę, żeby było jej głupio, że dzieci, które notabene nie do końca mogą się p