Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

On dąży do związku czy tylko do seksu?

Polecane posty

Gość gość

Znamy się od 11 dni. Mamy za sobą 3 spotkania. Codziennie smsujemy, zazwyczaj to on pierwszy pisze. Nie ma w tych smsach raczej flirtu, normalnie piszemy o tym co robimy, jaki mamy plany na dalszą część dnia itp. Na drugiej randce całowaliśmy się, ale nie próbował nic więcej. Na trzeciej randce zaczął podczas pocałunków łapać mnie za tyłek, piersi, całować po piersiach. No i właśnie do tej pory myślałam, że zależy mu na związku, ale po tej 3 randce zaczynam się zastanawiać czy nie chodzi mu tylko o seks. Nie mam dużego doświadczenia, stąd moje pytanie. Dodam jeszcze, że druga randka było przywitanie na "cześć", a pożegnanie na buziaka w usta, a trzecia randka przywitanie na buziaka w policzek, a na pożegnanie też buziak w usta. Na drugą randkę zapraszał mnie do kina, potem na siłownię, potem do siebie na film, ale nie ustalaliśmy nic konkretnego, potem ja go zaprosiłam do siebie i spotkaliśmy się u mnie. Teraz jeśli chodzi o tą trzecią randkę to zaproponował, że wpadnie do mnie, także też było u mnie. Jak myślicie, on dąży do związku, a to jak się zachowuje to są normalne zachowania na takim etapie znajomości czy chodzi mu tylko o seks?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na 3 spotkaniu dajesz się macać?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na pewno chodzi mu o związek bo już Cię smiało dotyka a jak Cie zaliczy to będzie wiedział czy nadajesz sie do zwiazku czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A Ty dążysz do czego? Związku, czy seksu? Bo z opisu można wywnioskować, ze dwoje dążycie do seksu. Nie przerwałaś macanek, pocałunków po piersiach, więc też tego chciałaś.