Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Jakie świadczenia pieniężne mi przysługują?

Polecane posty

Gość gość

Witam, jestem w 3 klasie technikum i jestem w 22 tc. Mieszkam z rodzicami i podlegam pod ich ubezpieczenie w KRUS. Nie jestem w związku sformalizowanym Ale mam chłopaka i zamierzam z nim zamieszkać po porodzie (sami/ ew z jego rodzicami), chłopak ma umowę o pracę na stałe (najniższa krajowa). I pytanie: jakie świadczenia mi przysługują po urodzeniu dziecka? (Mam na myśli kosiniakowe, macierzyńskie i 500+)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kosiniakowe, 500+ o ile przetrwa i jednorazowe becikowe. Macierzyńskiego nie dostaniesz, bo nie pracujesz. Twoim macierzyńskim jest kosiniakowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Smutne trochę ze pytasz tylko o świadczenia . A jeszcze nie urodzilas. Pewnie w dzień wyjścia ze szpitala od razu ustawisz się w kolejce do mopsu .tak przysługuje Ci kosiniakowe rok . Po urodzeniu tez tysiąc i 500 plus jeśli nie przekroczyłas 800zl na osobę . I rodzinne 100 zł około . Juz ? Masz dolary w oczach ? :O tylko dzieci robić, prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Smutne trochę ze pytasz tylko o świadczenia . A jeszcze nie urodzilas. Pewnie w dzień wyjścia ze szpitala od razu ustawisz się w kolejce do mopsu .tak przysługuje Ci kosiniakowe rok . Po urodzeniu tez tysiąc i 500 plus jeśli nie przekroczyłas 800zl na osobę . I rodzinne 100 zł około . Juz ? Masz dolary w oczach ? :O tylko dzieci robić, prawda ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość