Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Izka667

Przyszła młoda mama, pierwsza ciąża

Polecane posty

Gość Izka667

Cześć, czy są tutaj jakieś przyszłe młode mamy? Fajnie by było trzymać się razem :). Mam termin na 23listopada, mam 21 lat., jestem z okolic Warszawy. troche w tematach ciążowych jestem łysa, chętnie bym porozmawiala z dziewczynami, które mają podobnie :) pozdrawiam Was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość oluszka123
melduje sie ;) mam 24 lata, ale to chyba mozna mnie jeszcze zaliczyć do tych "młodych mam" hihi. Wrocław, termin na 12.10.2017 (bedzie prawdopodobnie chłopczyk Natan :) ) jak zdrówko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a ja mam juz 33 lata, mlodą mamą może nie bede ale jestem zielona jak Wy, bo to moje pierwsze dziecko. szczerze mowiac, poza wizytami u ginekologa nie mam pojecia co nalezy zalatwic przed porodem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Radze rodzic w prywatnym szpitalu albo oplacic w panstwowym szpitalu polozna ,ktora bedzie przy porodzie Was kierowac i pomagac Wam oraz oplaccie pokoj jedynke, po porodzie bedziecie wyczerpane a maz sie przyda chociazby podac wody czy cos do zjedzebia. Pomoze tez pojsc do laziebki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hejka, to i ja dołączam! Jestem z Gdanska i to tez moja pierwsza ciąża, generalnie to sie niepokoję troszke czy wszystko będzie zgodnie z planem, ale wspiera mnie mój mąż wiec idziemy do przodu. u mnie okej, chociaż podbrzusze mnie ostatnio boli niemiłosiernie, mam termin na druga połowe października. macie jakąś szczególną dietę w ciąży?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izka667