Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Pytanie do pracowników biurowych przedsiębiorców i właścicieli firm

Polecane posty

Gość gość

Witajcie. Mam pytanie dotyczące podpisywania się na dokumentach i pieczątki. Jestem pracownikiem administracyjno - biurowym w firmie budowlanej. Szef udzielił mi pełnomocnictwa do podpisywania różnych dokumentów w firmie ( umów, umów cywilnoprawnych, rachunków do umów, list obecności, list płac ), ze względu na to, że wyjeżdża na delegacje i sam pomaga pracownikom przy budowie. Pytanie brzmi, czy powinnam wyrobić sobie imienną pieczątkę ? Tzn, mam pieczątkę firmy ( dane to: nazwa firmy, imię i nazwisko właściciela, adres siedziby, nr telefonu, nip i regon ), ale domyślam się, że przy podpisywaniu się swoim nazwiskiem muszę wyrobić swoją. Jak ona powinna wyglądać ? Nie mamy w firmie żadnych dyrektorów, naczelników, redaktorów, dlatego zastanawiam się z kogo upoważnienia powinnam wyrobić sobie pieczątkę, czy z imienia i nazwiska szefa, czy po prostu właściciela. Bardzo proszę o poradę osób zorientowanych w tym temacie. Pozdrawiam, Anna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie musisz, możesz na dokumentach w odpowiednim miejscu nadrukowywać "pieczątkę" - tj. imię, nazwisko i stanowisko - i obok się podpisywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czyli np. Anna Kowalska pracownik administracyjno-biurowy nr. tel. 555 444 888

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pieczątka "z up."( z upoważnienia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj o pieczątce firmowej, co musi posiadać, gdzie jest potrzeba itdwww.stampler.pl/porady,wymogi-pieczatki-firmowej-czyli-co-mowia-polskie-przepisy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×