Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Ostrzegam. Nie bierzcie dziada na męża

Polecane posty

Gość gość

Ja już wzięłam analityka medycznego. Zarabia do 2000. Nie mamy mieszkania, nie mamy kasy na koncie, nie podróżujemy. Mamy starego grata. Moje koleznaki niby takie głupie, a ustawiły się z przedsiębiorcami, lekarzami, dentystami i żyją jak w bajce

Gość gość
Kiedy dziad odżyje, to cię torbą zabije. Z doświadczenia własnego.

Gość gość
Z takim wykształceniem? Chyba śnisz. To lekarze moich koleżanek będą zarabiali jeszcze więcej, a ten nieudacznik ciągle tyle samo

Gość gość
Ja tylko ostrzegam

Gość gość
Święte słowa! Jak dwoje goło/dup/ców zawiera związek to tragedia. I to dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn.

Gość gość
a teraz nas oświeć ile TY zarabiasz i jakie masz wykształcenie oraz pracę :D

Gość gość
Jestem pielęgniarką 2200

Gość gość
Prowo oczywiście. Daję 3/10 i czekam jak się temat rozwinie.

Gość gość
czyli reprezentujecie dokładnie ten sam poziom i dobraliście się idealnie jak sama zaczniesz zarabiać ZNACZNIE więcej niż on to będziesz miała prawo do marudzenia, a na razie zamknij ryj materialistyczna k****o

Gość gość
Pielęgniarki zawsze "dają" lekarzom na oddziałach. Czemu Ty nie zakręciłaś się przy lekarzu tylko się wzięłaś za analityka ?

Gość gość
No to tak źle nie jest, macie przeszło 4 koła na dwoje i co? Z takiej kasy można odłożyć sporo kasy, chyba że ty nie umiesz się dobrze gospodarzyc, nie mówię o luksusach ale na samochód śmiało bym odłożyła.

Gość gość
A ja mam wyj****e na kasę, wille i samochody. Ani on ani ja prawka nie mamy. Najważniejsze ze mamy siebie.

Gość gość
Nie na długo macie siebie. Jak wam bieda zaglądnie w oczy to zrozumiecie, że partnerstwo z dziadówką to tragedia (i vice versa).

Gość gość
Ty materialisticzna szm/ato

Gość gość