Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Juz nigdy nic nie podaruję bratu i jego narzeczonej. Tylko przykrość potem!!!

Polecane posty

Gość gość

Kupiliśmy wczoraj z mężem bilety do kina na dzisiejszy wieczór dla siebie i brata oraz jego narzeczonej. Chcieliśmy im zrobić miła niespodziankę. Bratu się nie przelewa, nie chciał się uczyć i robi za 1500 na budowie, jego narzeczona nie ma też żadnego fachu. Nie wiem czy w ogóle będzie zdawać maturę. Moim zdaniem oni maja do mnie i męża dystans. Mieszkamy w Warszawie i mój mąż bardzo dobrze zarabia, ja gorzej ale też jestem po studiach wyższych. Mój brat jak pracował za granicą to fajnie z nami gadał jak przyjezdzalismy. Teraz jest w Polsce bo oczywiście dziewczyna kończy szkole i nie chcą się rozlaczac a i moja matka pierze mu mózg żeby został w Polsce. A on tu zawsze będzie biedę klepal z jego charakterem i brakiem fachu. No i od kiedy on jest w PL i od kiedy nie ma kasy, to jakoś inaczej się wobec nas zachowuje. Jak kupował używane auto na które wydał całe swoje oszczędności to mój mąż mu polecił by nie kupował kota w worku tylko przed kupnem pojechał na warsztat i podpial do komputera by nie kupować szrota to ten go wysmial i kupił bez sprawdzania a teraz od razu auto po miesiącu do naprawy za 6000 zł! I jeszcze bardziej nas unika teraz. Ogólnie moja matka ciągle mi suszy głowę ze mało gadam z bratem i pyta czy pisze do niego na facebook. A ja ilekroć pisałam to on zawsze mnie zbywal. A matka pretensje ma do mnie! Oni nas mają za gorszych bo ze niby nuworysze z Warszawy? Nie wiem co oni myślą. W każdym razie brat jednak nie chciał tego bilet choć wczoraj i dziś chiał i jeszcze miał od nas zagwarantowany dojazd bo chcieliśmy iść razem. To on teraz jednak stwierdził że nie idą bo on jest zmęczony po robocie i powiedział do.mojego ojca jakby śmiejąc się ze mnie "j