Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jbsg

Dobry wieczór...:)

Polecane posty

Gość jbsg

Niczego nie zaproponuję bo nie znam się na kobietach... Czasami jestem..., jak większość hejtowanych nicków, a zaprzecznanie przypomina walenie głową w mur..., bez sensu...:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Idę "wylogować się do życia"..., sprawdzę czy Kuszeńka miała rację...;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To nie jesteś Widmakiem?! Ktoś uważa jednak inaczej!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zadna nie przyjdzie z toba popisac jak od razu z kuszenka wyjezdzasz hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Widmo to Endriu i JbSg i inny Kilka tożsamości :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Widmo Endriu to Petrov szantażysta Samansary :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Eee,a zapodawali raz sobie piosenki bez wyraźnego przymusu!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Pogięło was? Widmo to młody chlopak, Endriu coś po 50.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Uśmiercił rodziców uśmiercił żonę :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Kto? I nie siedzi!!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Endriu pisze nie ma Widmo jest Widmo z Mary nie ma Endriu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
widmok weź ty spiertalaj z tego tematu!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach