Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Basia

Sponsoring i prostytucja facetów

Polecane posty

Gość Basia

Panowie, dlaczego część was, ta przystojna, w wieku 18-35 lat uprawia seks z kobietami po 40+,50+,60+ i czerpie z tego pieniądze ? Ja rozumiem że są kobiety które są dziw.kami i się puszczają za kasę, ale dlaczego wśród facetów też są dziw.ki tylko męskie ? Ja wiem że macie z tego hajs, ale czy nie czujecie do siebie obrzydzenia ? Nie brzydzą was stare obleśne baby które są na was nagrzane jak Rydzyk na hajs ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ujapis

Jeśli pani okolo 60tki sie komus naprawde podoba i go kreci to czemu nie? Nic co ludzkie nie jest mi obce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia
10 minut temu, Gość ujapis napisał:

Jeśli pani okolo 60tki sie komus naprawde podoba i go kreci to czemu nie? Nic co ludzkie nie jest mi obce.

Jeśli się podoba to dlaczego nie zrobi tego z nią  za free ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goac

Są tacy którzy robią to za darmo. A Ci co dostają kasę nie upominają sie nawet o to bo czemu ma sie bronic od kasy. Pani ktora daje mysli ze musi placic bo nikogo już nie podnieca a jest zupelnie inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia
13 minut temu, Gość goac napisał:

Są tacy którzy robią to za darmo. A Ci co dostają kasę nie upominają sie nawet o to bo czemu ma sie bronic od kasy. Pani ktora daje mysli ze musi placic bo nikogo już nie podnieca a jest zupelnie inaczej.

Tak tylko że kobieta która bierze za to pieniądze jest dla wszystkich dziw.ka, a dlaczego facet który też się sprzedaje nie jest tak źle widziany przez ludzi jak tamta kobieta? Oboje przecież sprzedają się za kasę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Yolo

Ja to robię za free z kobietami w każdym wieku. Robię to poprostu dla przyjemności a w szczególności lubię takie 38-50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaja
5 minut temu, Gość Yolo napisał:

Ja to robię za free z kobietami w każdym wieku. Robię to poprostu dla przyjemności a w szczególności lubię takie 38-50

Czyli jesteś męska ....a która nie bierze za to kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Yolo
Przed chwilą, Gość Kaja napisał:

Czyli jesteś męska ....a która nie bierze za to kasy

Tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wiem co mówię
1 godzinę temu, Gość Basia napisał:

Panowie, dlaczego część was, ta przystojna, w wieku 18-35 lat uprawia seks z kobietami po 40+,50+,60+ i czerpie z tego pieniądze ? Ja rozumiem że są kobiety które są dziw.kami i się puszczają za kasę, ale dlaczego wśród facetów też są dziw.ki tylko męskie ? Ja wiem że macie z tego hajs, ale czy nie czujecie do siebie obrzydzenia ? Nie brzydzą was stare obleśne baby które są na was nagrzane jak Rydzyk na hajs ? 

 Dlaczego stare obleśne baby? Czyzbyś nigdy nie widziała bardzo zadbanej 50 - 60??? Niejedna urodą i KLASĄ, seksapilem przebija 20-30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Basia
45 minut temu, Gość Wiem co mówię napisał:

 Dlaczego stare obleśne baby? Czyzbyś nigdy nie widziała bardzo zadbanej 50 - 60??? Niejedna urodą i KLASĄ, seksapilem przebija 20-30.

Nigdy nie widziałam ładnej i zadbanej 50-60 która była by lepsza niż 20-30 dla faceta w wieku 20-30. Jeśli facet w wieku 20-30 lat uprawia seks z babami które maja 50-60 to albo jest męska dziw.ka albo chorym psychicznie dewiantem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pasi-konik

Nagrzane jak rydzyk na hajs - dokladnie . Chodzi o rydzyka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
15 minut temu, Gość Pasi-konik napisał:

Nagrzane jak rydzyk na hajs - dokladnie . Chodzi o rydzyka 

No rydzyk na hajs jest nagrzany to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
9 minut temu, Gość kornel napisał:

60tki najlepsze, oczywiście samotne i zadbane

Ooo nie, zaraz rzygnę jak pomyśle, ja mam 32 lata i patrze tylko na kobiety w moim wieku i młodsze. Kijem bym nie ruszył 50 czy 60 tki, a jeśli facet w wieku 20-35 lat puka kobiety w wieku 50-60 to tak jak by pukał swoja matkę i babcie, to chore...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
23 minuty temu, Gość Yolo napisał:

Nie znacie się stareduzo potrafia

Potrafia to co każda kobieta, a jeśli mówisz o dewiacjach typu pejczowanie, dominowanie psychiczne i fizyczne faceta, bicie, czy scat to te rzeczy wynikają z wady mózgu a taka wada może być zarówno u 20 latki jak i u 60 latki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Gość Kaja napisał:

Czyli jesteś męska ....a która nie bierze za to kasy

Skoro nie bierze kasy to nie jest dz.....

Dz.... dają za kasę! A on robi to bo lubi... jeden zbiera znaczki inny bzyka co na drzewo nie ucieka 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość LWWL
4 minuty temu, radek.hero napisał:

Skoro nie bierze kasy to nie jest dz.....

Dz.... dają za kasę! A on robi to bo lubi... jeden zbiera znaczki inny bzyka co na drzewo nie ucieka 😄

To jest chory psychicznie jak lubi 😛 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×