Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
sówka1313

Zostaliście kiedyś oszukani na olx?

Polecane posty

Osobiście nie. Jednak jest wiele takich zdarzeń. Niektórzy wręcz zawodowo zajmują się oszustwami na olx, więc trzeba być ostrożnym. Na Youtube jest kanał: "poszukiwacze okazji". Oni opowiadają wielu przypadkach tak wykorzystanych ludzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja jakiś czas temu kupiłam na olx pakę ubranek dla synka. Na zdjęciach podgladowych były same z Zary, Newbie, Mango. Zapłaciłam 450 zł. Przyszły same szmaty z Pepco. Dziurawe, poplamione i śmierdzące moczem...Oczywiście babka zawodowo oszukiwała, bo na liście przewozowym nie było jej danych a dane z przelewu nie były jej...

Edytowano przez Miniu1990
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
 

Ja jakiś czas temu kupiłam na olx pakę ubranek dla synka. Na zdjęciach podgladowych były same z Zary, Newbie, Mango. Zapłaciłam 450 zł. Przyszły same szmaty z Pepco. Dziurawe, poplamione i śmierdzące moczem...Oczywiście babka zawodowo oszukiwała, bo na liście przewozowym nie było jej danych a dane z przelewu nie były jej...

Ja kiedyś na allegro zamówiłam dwa płaszcze używane, na zdjęciach wyglądało ok, zapłaciłam w sumie 110 zł, a przyszedł jeden płaszcz z wielką dziurą w podszewce jakby ktoś ostrym nożem przeciął. A ten drugi płaszcz to jakaś masakra. Cała podszewka w dziurach jakby ktoś nożem pociął. Na zdjęciach nie było widać bo były z zewnątrz a nie podszewki. Koszmar jakiś. Dałam babie negatywa. Odsyłać mi się nie chciało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raz dostalam nie dzialajaca poprawnie rzeczy i facet zaczal sie wykręcać że on nic mi nie odda nie mam prawa mu zwrócic a w ogole to sie wyprowadzil. Nie mieszkal daleko wiec pofatygowalam sie z meżem pod jego adres (podał go przy danych do przelewu za przedmiot) i juz inaczej śpiewał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×