Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Użytkownik2756

Postępowanie rodziców mam dosyć! 🙁

Polecane posty

Hej chciałabym rozpocząć wreszcie moją sytuację bo sama nie wiem co obecnie robić i jak postępować dlatego pilnie potrzebuje pomocy 

Mam 17 lat jestem obecnie w 2 klasie technikum ok. 2 lata temu moja starsza siostra wyprowadziła się z rodzinnego domu i zostałam jedyna z rodzicami którzy są za bardzo nadopiekuńczy nie zaprzeczę ale denerwują mnie na każdym kroku mojego życia i też psychicznie nie daje już rady

Zaczynając od początku to od 2 miesięcy jestem w związku z chłopakiem, który naprawdę dba oraz troszczy się o mnie, stara się dla mnie oraz przyjeżdża cały czas do mnie na rowerze żeby tylko spędzić czas w moim towarzystwie (narazie to początki związku więc nie organizujemy nie wiadomo czego że ooo już dom, dzieci itd. Nie w głowie mi narazie takie rzeczy bo chcę skończyć szkołę) 

Jednak moi rodzice ciągle mają za każdym razem problem opisując ostatnią sytuację 

Sprzątam dom, gotuje obiad dla nich, myje podłogi, zamiatam, robię też swoje lekcje wyniki mam bardzo dobre, pomagam im, kiedy potrzebują pomocy wszystko robię cały czas, kiedy jestem w domu a oni w pracy chcę żeby wiedzieli że się staram, że powoli już staje się dorosła i chcę się usamodzielnić

Mój chłopak przyjeżdżał rowerem do mnie prawie codziennie (też nie często bo miał również swoje obowiązki i również kwarantanna prosiłabym o niepisanie zbędnych komentarzy na ten temat bo w tej kwestii postępujemy zgodnie z zasadami myjemy ręce,2 m od siebie i maseczki na sobie kiedy gdzieś wychodzimy) ,chodziliśmy na spacer lub na rowery w celach rekreacyjnych na bardzo krótki czas potem szliśmy do mnie do pokoju bo nie zaprzeczę zawsze na dworze robiło się ciemno i zimno