Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Osikowa

Czy jeśli to słyszę to znaczy, że związek się rozpada?

Polecane posty

Ostatnio często słyszę od partnera teksty takie jak:

- o chooj ci chodzi (kiedy pytam o coś,  lub zwracam uwage gdy np źle trzymal córkę, to niemowlę)

- czego chcesz (zawołałam go z drugiego pokoju)

- pier....enie (ocena mojej wypowiedzi na temat kwestii żywienia psów w naszym domu)

- puknij się w łeb (gdy powiedziałam ostatnio, że się zmienił)

- masz chorą głowę (gdy powiedziałam ostatnio, że dziwnie się zachowuje)

Jestem z rozbitej rodziny, zawsze zalezalo mi na troskliwym partnerze, dobrej i normalnej rodzinie, w tej chwili każde takie jego slowo rani jak cios nożem, nie umiem się opanowac i od razu płaczę, nawet na drobny i niemiły gest w moją stronę. Gdy mu zwracam uwagę to twierdzi, że żartuje a ja nie znam się na zartach...

Edytowano przez Osikowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że on powinien nad sobą popracować, jeśli to nie Twój standard rozmów. Jeśli przedtem tak się nie zachowywał nie powinien tak się do Ciebie odzywać. Jasno wyartykułuj mu, że to jak się do Ciebie odzywa stanowi problem i czy tak odzywałby się do swojej matki, czy ojca, a jeśli nie - to dlaczego. Czy chciałby, żebyś zachowywała się jak on, a w przyszłości też jego dzieci.

Ja bym odebrała to jako brak szacunku, a z pewnością objaw braku starania. Może próbować w ten sposób odreagowywać stres, ale to nie jest wytłumaczeniem. Możesz to zmienić pokazując mu granice - jak mu zależy będzie starał się zmienić. Chyba trzeba postarać się o nieemocjonalne i klarowne przekazanie mu, że to jest nie do zaakceptowania przez Ciebie. Mam nadzieję, że da się to załatwić rozmową. Niech przynajmniej pokaże Ci, że się stara to zmienić i widzi, gdzie leży problem. Powodzenia.