Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Kakao

Co myślicie o tym opisie badań pedagogicznych?

Polecane posty

Podczas badania pedagogicznego uczennica nawiązała kontak werbalny i wzrokowy. W dalszym ciągu była zawstydzona. Zdarzało się że niektóre odpowiedzi udzielała z odroczeniem szczególnie gdy nie była ich pewna. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowowych technik matematycznych. Badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych dodawania odejmowania dzielenia i mnożenia pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązywania zadań z treścią. Braki z matematyki sięgają zakresu szkoły podstawowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Kakao napisał:

Podczas badania pedagogicznego uczennica nawiązała kontak werbalny i wzrokowy. W dalszym ciągu była zawstydzona. Zdarzało się że niektóre odpowiedzi udzielała z odroczeniem szczególnie gdy nie była ich pewna. Dzięki dobremu tempu szybkiego nazywania oraz braku deficytu fonologicznego uczennica najlepiej opanowała technikę czytania głośnego. Czyta płynnie w przeciętnym tempie z właściwą intonacją. W dalszym ciągu trudności z zrozumieniem i zapamiętaniem czytanego tekstu. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwe odnosi się do tematu. Jednak dominuje w nich potoczny styl wypowiedzi. Występuje także podwyższona liczba błędów. Poziom graficzny pisma nie budzi zastrzeżeń. Największe trudności uczennicy sprawia opanowanie podstawowowych technik matematycznych. Badana w dalszym ciągu nie opanowała działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych dodawania odejmowania dzielenia i mnożenia pisemnego podstaw geometrii itp. Wycofuje się z rozwiązywania zadań z treścią. Braki z matematyki sięgają zakresu szkoły podstawowej

Myslimy, ze nie mozesz sobie piradzic ze swoim uposledzeniem i z rozpaczy co chwila zaklafasz nowy temat pod innym nickiem w nadziei, ze ktos ci napisxe, ze jest ok i szukasz usprawiwdliwienua, ze nie chce ci sie chodzic do szkoly, a rodzice cie zmuszaja. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opinia mówi że uczennica ma braki, ale po co ta opinia? Czy dziecko dzięki niej będzie miało łatwiej? Sama robiłam opinie synowi gdy szedł jako 6 latek do szkoły. Jedyne co dzięki temu zyskał to dodatkowe 10 min. Na sprawdzianie o ile nauczyciel nie zapomniał. Dzieci za to go wytykały palcami bo ma więcej czasu itp.... Juz więcej jej nie odnawiała, kolega syna ma nadal i nic z tego nie wynika. Ma pamięć krótkotrwała, lecą same jedynki a nauczyciele wzruszają rękami. Zero pomysłu jak pomoc itp.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×