Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nadinn

kosze w podziekowaniu dla rodzicow - prosze o rade

Polecane posty

Gość nadinn

co daliscie rodzicom w podziekowaniu? my zastanawiamy sie nad koszami - raczej nie z kwiatów bo zaraz uschna tylko tymi z kawą slodyczami itp. wiem ze wiele par daje to w prezencie. jak myslicie to dobry pomysl? i co konkretnie mozna wlozyc do takiego kosza? jestem kompletnie zielona bardzo prosze o jakies wskazówki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to bardzo zły pomysł,daj zaproszenie na jakiś koncert,kolację a jak cie stać to jakiś mały wyjazd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A moim zdaniem bardzo dobry,można do koszy dać różne słodycze, porządne czekoladki, jakiś dobry alkohol, kawę czy dobrą herbatę na wagę, kartkę specjalnie dla rodziców, a kwiatki symbolicznie można i tak jeśli chcesz koniecznie, drobny bukiecik czy storczyk w doniczce. Wydawanie kupy kasy na okazały kosz jest dla mnie bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pewnie, że bardzo dobry pomysł. Znacznie lepszy, niż te idiotyczne statuetki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
statuetki to całkiem padniety pomysł ,czy ramki ze zdjęciami,to jak nie ,macie kasy to zróbcie własnoręcznie dyplomy oprawione w ramkę,popieram jakiś weekend albo jakaś kolacja czy jedniodniowy pobyt w spa ,koleżanka zafundowała rodzicom jeden dzień w akłaparku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja uważam że cobyście nie zrobili to i tak będzie to dla Waszych rodziców wyjątkowy prezent :) I nie ma co się zastanawiać i słuchac co myślą inni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość