Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Królowa łez

Powodzenie u mężczyzn to jednak nie jest kwestia urody

Polecane posty

Gość Królowa łez

Przekonałam się o tym niedawno....zawsze myślałam że to uroda gra pierwsze skrzypce przy poznawaniu kogoś. ....Ale chyba chodzi o coś innego może słynny seksapil...w ciągu 3 miesięcy przenisilsm się z filli firmy do fillii i w każdym miejscu poznaealam kogoś nowego...w pierwszym informatyką który na służbowy bankiet zaprosił kolezanka z piętra niżej (obiektywnie patrząc jest o wiele brzydsza idę mnie) choć to mi orawil komplementy.w drugiej pracy sytuacja się powtórzyła -niby wszyscy panowie mówią mi że jestem duszą towarzystwa ,wesoła bezkonfliktowa itp. Wiedzą też ze nie mam partnera jestem Nowa w mieście...Ale jak przychodzi co di czego to na firmowego grilla zapraszają np. Lekko zezowata kolezanka z sasiednuego pokoju.nie rozumiem co jest ze mną nie tak?nie jestem bardzo piękna ale też zdecydowanie lepiej się prezentuje niż te dziweczyny (to opinia mezczyzn (.... Więc czemu wybierają inne a nie mnie? Czasem czuję że traktują mnie jak kumpla....może tu leży problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może jestes za miła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
za mila. to nie znasz mojego popisowego spojrzenai jakbym chciala skopac jadra facetowi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
charakter, zastanów się jakie masz wady i nad nimi pracują. Czasem ktoś ma tak denerwującą cechę, że przysłania ona wszystkie zalety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
yebie mnir yo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
po prostu jesteś pusta

Udostępnij ten post


Link to postu