Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Meble Agata Meble, Abra, Ikea, BRW. Polecacie, nie polecacie, co o nich sądzicie

Polecane posty

Gość gość

Nie szukam mebli na 30 lat, dobrze będzie jak wytrzymają 5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
polecam meble ikea ,solidne i komfortowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ikea - zależy które. Poza Beddinge nie mam dobrego doświadczenia z sofami - miałam kilka modeli, w tym Ektorp i jednak nie polecam. Fajne są półki i regały z serii LACK. Oraz materace. BRW miałam tanią ale ładną kuchnię w mieszkaniu na wynajem. Po 7 latach zaczyna kwalifikować się do wymiany, ale tez nie była oszczędzana. Znajomi mieli sypialnię - bardzo zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
BRW są solidne i różnorodne wzornictwo- jest z czego wybierać. meble z Ikei nawet mi się podobają jeżeli chodzi o design, ale opłaca się kupić tylko te tańsze rzeczy, bo to jest niska jakość i jak coś jest droższe, to lepiej dopłacić i kupić coś porządniejszego, bo np na ich sofach, to aż strach usiąść, a jak się zacznie dopłacać za materace czy ładniejszy kolor obicia, to wyjdzie niezła sumka, a mebel taki "studencki" jakby nie było. z Abry mam kanapę- ma parę lat, nic się z nią nie dzieję, a szkoda, bo dawno przestała mi się podobać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam 2 meble -szafę i komodę z BRW -byle co -szkoda kasy. ikea -mam komodę i jestem zadowolna ale to lite drewno, z kolei kredens też lite drewno ale taki sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
BRW to dno tak samo Abra. Ikea bardzo róznie. Za to z aAgaty bardzo jestem zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu