Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość chmurka00

przyspieszenie miesiączki

Polecane posty

Gość chmurka00

Czy znacie jakies szybkie,bezpieczne i skuteczne metody na przyspieszenie miesiączki???Z góry dziekuje za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no mozesz
ale jesli bierzesz tabletki antykoncepcyjne,inaczej nie mozna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość madula123
o kilka dni mozna przyspieszyc kapiac sie w cieplej wodzie i lykajac nospe ale nie na wszystkjie z nas to dziala:(niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
co ty na każdym forum założyłaś topik???????????? wyciąg z dziurawca pozdrowionka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magilla gorilla
a po co przyspieszać? nawet w najtrudniejszych warunkach wystarczy mieć ze sobą tampaxy, które możesz zakładać bez łazienki, bo są z aplikatorem.... no, chyba, że chodzi o inne sprawy :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magilla gorilla co ty bredzisz, może czeka na okres bo obawia się cią ży a ty o tamponach :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chmurka00
Dzieki za informacje!!akurta nie czekam na okres:) i nie obawiam sie ciazy,poprostu za tydzien wyjezdzam a okres mialam dostac pare dni temu i na wyjezdzie nie mialo go byc wiec terz chcialbym przyspieszyc jesli to mozliwe!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w takim wypadku nie jest to możliwe. Możesz jedynie przesunąć miesiączkę, idź do gine. Takie tabletki są tylko na recepte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mini max
słyszałam że są tabletki bezrecepty jakieś ziołowe czy ktoś może wie jak się nazywają plis powiedzcie jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość .eh
ja brałam tabletki CASTAGNUS, są one bez recepty, regulują miesiączkę i przyspieszają pracę jajników ;) przepisał mi je ginekolog, lecz teraz okres zanikł znów. powinnam mieć 29 i nie ma... fakt że mam nieregularny . :( .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość casa
mam 9 dni opoznienia przed okresem oddałam krew jest możliwosc że to mi opuzniło cykl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mat
dziewczyny, mnie tez spóźnia sie miesiączka, uprawiałam sex z chłopakiem, ale zabezpieczaliśmy się prezerwatywami, więc niby nie ma opcji... dwa tygodnie temu miałam bardzo dużo stresów, czy to to mogło wplynąć na brak miesiaczki? No i biorę tabletki na żołądek, bo od miesiaca mam zgage i w ogóle bóle żołądka, może to tez się jakoś przyczyniło? Tak się martwię!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mat
noo dziewczyny, mnie kąpiel pomogła :) Wczoraj na 20 minut weszłam do gorącej wanny, dzisiaj rano: proszę bardzo -jest :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sandru
Kurczę mat, zazdroszczę Ci... :( Ja muszę przyśpieszyć, bo niedługo jadę na drugi koniec Polski... Podróż będzie trwała 6, 7 godzin... :( Jadę zwykłym autobusem, który nie ma toalety... :( I boję się, bo nie wiem co zrobić... HELP!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Powiem wam co pomoglo mi przyspieszyc okres o AZ 5 DNI. Bardzo zalezalo mi na przyspieszeniu swojego okresu, ktory jest troche nieregularny, ale trwa ok. 28 dni, dzisiaj(23 dzien) dostalam. Wszystko robilam wczoraj, tylko przez jeden dzien. Mysle, ze zawdzieczam to glownie moczeniu stop w bardzo cieplej wodzie, robilam to ok. 40 minut, pozniej przez kilka minut masowalam te czesc stopy pod duzym palcem, taka jakby "poduszka". Zjadlam tez sporo witaminy C(2 pomarancze, papryka i 2 tabletki Rutinacei), chociaz slyszalam, ze ta witamina tez opoznia, wiec sama nie wiem. Na koniec cwiczylam ok. 15 miut, ale robie to codziennie, wiec nie wiem czy mialo to jakis wplyw. Nie bralam zadnych goracych kapieli, ani nie pilam alkoholu, co lepsze wywolalam okres nie majac praktycznie zadnych objawow przedmiesiaczkowych, mysle, ze to wszystko dzieki pozytywnemu nastawieniu i nie stresowaniu sie oraz przede wszystkim dzieki MOCZENIU STOP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×