Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Miśka_24

Ślub 02.09.2006r.

Polecane posty

Sala juz ustalona; w Kościele na godz 16. Orkiestra zaklepana. Wesele odbędzie się w restauracji. Nauki przemałżeńskie ukończone :) Zapraszam do rozmowy wszystkie przyszłe Młode Panny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia25
ile czasu trwaja nauki, narzeczony jest w polsce jeszcze tylko 2tygodnie, ile to lekcji? dzieki ja mam 23.09.2006 i kupiłam te kreacje , gdzie jest topik czy podoba sie wam ta sukienka z 24czterom wpisami:). Mam juz sale orkiestre kamerzyste i sukienke:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak suknia mi sie podoba :) ale czy to nie za wczesnie? My na poczatku tez mielismy zrobic 23 ale ze wzglledu ze teraz juz tak zimno i deszczowo przesunelismy na 2. W sobote trzeba zaplacic 1000zl zaliczke za sale. i jak dzwonilam do pana z orkiestry to tez cos nabaknal o umowie wiec i o pieniazkach. No ale to i tak wydatki wiec wczesniej czy pozniej trzeba bylo by zaplacic :) Jestem happy. Ogladam strony z sukniami obraczkami zaproszeniami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia25
fakt szybko kupiłam sukienke ale jest mi zdeczko za duża wiec bedą ją przerabiała 3 miesiace przed slubem. Kupiłam ją z racji wielkiej okazji,a poluje na kreacje od 6 miesiecy a ta zaparła mi dech. Obrączki ładne i praktyczne,my chcemy mieszkanke żółtego i białego złota, ale pełne nie nanoszone. I jak to wygląda z tymi lekcjami koscielnymi. Za orkiestre dajemy 1600zł graja całą sobote i niedziele za kamerzyste 1600zł ze zdjeciami w plenerze i kasetą z parku gdzie niby są oswiadczyny:). Sala nas kosztuje 2500tys, a od osoby z ciastami 95zł:), tak to duze koszta, ale połowe fundują jego rodzice,wiec nam zostaje odłozyc 10tys na wesele:). Ale moj łukasz wyjeżdza wiec odłozymy ją napewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z tymi naukami to u nas trwalo od niedzieli do piatku od 19 do 20. Więc bardzo szybciutko :) no to faktycznie sporo placicie my mamy tak ze tylko i wylacznie za nasze ciezko uzbierane pieniadze bedziemy robic wesele bo nie mamy na kogo pomoc liczyc 6 m-cy szukalas sukni to sporo i wcale sie nie dziwie bo jak ogladam storniki to faktycznie trudno sie zdecydowac My placimy nie za sale ale tylko od osoby po 120-130 zl w tym dzieci do 12 lat nie placi sie nic i za orkiestre mimo iz poczestunek maja do tego zostaje wodka i tort mamy tez noc poslubna bo to hotel qubus ze sniadaniem robimy wesele dla najblizszych tak z 60 osob bedzie nie wiecej orkiestra wezmie 1200 i nie robimy poprawin ciasto bedzie piekla rodzinka jak narazie to wiem jedno ze sala jest sliczna :) mam nadzieje ze kase uzbieramy na to wszystko bo juz teraz wydatki sa spore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć Miśka :) Ja wychodzę za mąż 05.09.2006. Sala załatwiona, kościół też, tylko została orkiestra no i duzo takich jakiś \"mniejszych\" spraw :P pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Goja23
Hej ja tez biorę ślub 02.09.2006! Mamy zaklepaną już przepiękną salę w takim średniowiecznym stylu za ok.100zł/os. Do tego już jest orkiestra-1600zł i kamera-800zł. Sukni nie szukam jeszcze bo mam zamiar się trochę odchudzić:) Tylko po stronkach chodzę i zapisuje zdjęcia z tym co mi się podoba. Będę szyła, więc potem pozbieram te zdjęcia i razem z krawcową coś wymyślimy. Widzę, że dużo osób ma już termin w kościele-czy to trzeba się aż tak śpieszyć? My chcieliśmy tak po nowym roku iść do księdza. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marek75
choc przyznam ze ladna posiada Pan stronke Dzięĸi Miśka_24. Kurcze... czego jak czego, ale komplementów w takich miejscach się niespodziewałem :D Tym bardziej wielkie dzięki :) I wszystkiego co naj życzę :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goja23 tez mamy sale(120zł/os),kościoł i na 99%orkiestre :P Suknie planuje kupic 2-3mieś.przed slubem ;) pozdr, aaa z co do księdza my chcielismy slub na 16.00- już są termniny!!!I mamy na 17 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Goja23
No to chyba musimy sie wybrać wczesniej do księdza bo ja bym chciała mszę już na 15:oo! A powiem szczerze, że o suknię tak się nie martwię co o dobrego fryzjera! Mam niezbyt rewelacyjne włosy i wiem, że jeśli coś bedzie z nimi nie tak to będę się całą uroczystość źle czuła:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzien doberek wszystkim :) a wiec tak widze ze coraz wiecej osobek :) _Kicia - Skoro sala zalatwiona i Kosciol to chyba najwazniejsze na reszte w sumie jeszcze jest czas :))) my jak zarezerwowalismy sale od razu poszismy do Kosciola zeby potem nie bylo ze slub o 13h bo pozniejsze juz zajete choc Ksiadz sie spytal czemu tak wczesnie a my na to ze sale juz sa od dawna poznajmowane a ten sie usmiechnal no i mamy 02.09.2005 o godzinie 16 :) a co do tych \"mniejszych spraw\" to cholipka sporo ich ;) jestem przed wyplata a tu trzeba 1000 zl zaplacic zaliczki za sale ;) --------------------------- do takfff- jak my szukalismy sali to wiekszosc takich lepszych byla juz zajeta w niektorych zostaly terminy na pazdziernik no ale pewnie w kazdym miescie jest inaczej a pozatym wiadomo jakie sa baby to taki wyjatkowy dzien wiec czasami niektore sprawy trzeba wczesniej zalatwic ;) ---------------------------------- do Goja23 - o jak fajnie mamy ta sama date :) no to mam nadzieje ze zostaniesz tu z nami i bedziesz powoli opisywac co i jak :) co do sukienki to ja tez narazie nie patrze zaczne szukac jakos tak w czerwcu 2006 r. nie wiem czemu ale wydaje mi sie co do sukienki ze jak bedzie kasa to i kupi sie jakas sliczna ;) a co do ksiedza i do kosciola to radzilaby sie wybrac wczesniej zeby potem czasami nie bylo za pozno nie wiem jak Wy ale ja uwazam ze sala orkiestra i Kosciol to najwazniejsze rzeczy. za reszte mozna zabrac sie jakies 3-4 m-ce przed :) ------------------------------- do Marek75 a co kazdemu sie nalezy :))) i nie dziekuje zeby nie zapeszac ;) i ja zycze wielu klientow :) oby kazda niedziela byla \"zajeta\" :) ------------------------------------- do Goja23 powiedz mi czemu tak wczesnie msze na 15 godzine robicie? a co do fryzjera to nie martw sie tym masz tyle czasu ze zdazysz kagos odpowiedniego znalezc zebys mogla sie czuc krolowa :) tez jestem takiego zdania ze jak sie teraz poplaci zaliczki to pozniej bedzie mniej wydatkow ;) no bynajmniej choc troszczeke ;) z tego co wiem to nauki nie maja jakiegos tam terminu waznosci robi sie je raz na cale zycie :) sciskam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Kicia tak wlasnie mysle a moze by tak wziasc kamere i kazdy niech sobie po troszke pokameruje a potem cos z tego ciekawego skrecic ;) i ile by sie kasy zaoszczedzilo ;) bynajmniej w naszym miescie za kamerzyste placi sie 1000 zl :/ sporo jak na jeden wieczor ja tez juz mykam spac milych snow :) pa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Goja23
Do Miśka 24-- tak wczesną godzinę w kosciele chcemy bo mamy za sobą doświadczenie z zeszłego roku. Wtedy ślub brała siostra mojego lubego i miała ślub na 15, potem obiad, pierwszy taniec i potem zdjęcia w studio. Wszystko się pięknie zgrało w czasie bo do fotografa mamy dosyć daleko, ok.30 km! Ale jak będzie na 16 to tez będzie dobrze. Byle nie później! Jakbyś chciała pooglądać hurtem dużo pięknych sukien to przesyłam ci link: http://www.bridesave.com Do hmmmm-- nauki są ważne przez całe życie! Więc można je zrobić nawet jeśli się na razie nie planuje ślubu. My zaczynamy w tą sobotę, więc podzielę się z wami pierwszymi wrażeniami! Widze ze wszystkie przyszłe mężatki już śpią:) Ja mam jeszcze tydzień wakacji więc korzystam z nocnego życia:))) Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześć wam. Jak miło że tyle osób będzie miało tak uroczysty dzień tego samego dnia co i ja. :) Powiem wam szczerze, że takiej nerwówki co ostatnie 2 tygodnie to dawno nie było. W moich stronach wszyscy wszystko szykują i planują dużo wcześniej. Sale zarezerwowane, zespoły też, co lepsze kucharki juz zajęte, u księdza kolejki. Normalnie SZOK!!! Ale na szczęście: Kucharka - jest, zespół - jest, sala - jest, kościół - jest, fotograf i kamerzysta - jest. Reszta może poczekać ... chyba Gratuluje wam szczęścia i mam nadzieję że będzie ładna pogoda. Obiecuje zaglądać codziennie. Buziaki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cześc dziewczyny :) Niedłygo zapisuje sie z moim lubym na \"nauki\"-szok!:P A jak jest u was? Co do włosów moja kol.jest fryzjerką i mnie uczesze :) Juz jakiś problem z głowy :D pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
młody feniks dobrze,ze wszystko organizujecie wczesniej ;) My bierzemy slub 05.09.2006- i juz były rezerwacje sali, kościół- no i troche sie wszystko pogmatfało :P:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Goja23
Miśka 24 fajnie ze liczysz dni:) Mi to nie przyszło do głowy. Do młody feniks- w naszych stronach(a dokładnie wiejskie okolice Wrocławia) tez wszystko trzeba złatwić wcześniej, bo potem to już zostaje byle co. A moja mama i przyszła teściowa uważają, że nie ma na weselu nic gorszego niż kiepskie jedzenie i nudna orkiestra! Dlatego to juz mamy zaklepane prawie od miesiąca. Napiszcie ile jesteście ze swoimi połówkami? Bo my ponad 6 lat. A zaręczyliśmy się w zeszłym roku 20 listopada. Tak więc rodzinka wyczekuje tego dnia z niecierpliwością:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×