aleksa.m 0 Napisano Październik 25, 2010 Ciekawe, czy ja też zostanę postraszona pozwem? Proponuję poczytać ku przestrodze: http://www.opineo.pl/opinie/annamaria-shop-it-pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 to może ja się sama do tego odniosę dziś udało mi się skontaktować z Szanowną Firmą Eurolifestyle oczywiście drobnym podstępem i z kolejnego numeru telefonu moja paczka jak i podobno trzy czy cztery inne zaginęła......................... nie ma niestety numeru jej nadania ???????? tak że nie mogę w firmie wysyłkowej jej poszukać nie jest to do mnie pierwsza przesyłka i sama wiele rzeczy wysyłałam, ale nawet jak pojawiał się problem to zawsze można to jakoś rozwiązać , a nie udawać , że jak dostało się kasę na konto to nie ma sprawy ..... może te czterysta złotych , które przelałam to dla niektórych niewiele , ale tak jak pisałam wcześniej jestem na początku mojej przygody z handlem i szkoda mi każdej złotówki mam nadzieję , że sprawa się jakoś wyjaśni i może jeszcze paczka nadana podobno 12 października (dziś 25) dojdzie ..... może to ja rzeczywiście miałam pecha , a czy ktoś z Forum robił zakupy w tej hurtowni ? i z jakim skutkiem pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 do aleksy i innych ja też dziś usłyszałam , że jak tylko Pani K. coś będzie wiedziała to się odezwie to może ja te kurtki i rękawiczki dostanę w maju ................. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aleksa.m 0 Napisano Październik 25, 2010 do betina 110 "nawet jak pojawiał się problem to zawsze można to jakoś rozwiązać , a nie udawać , że jak dostało się kasę na konto to nie ma sprawy ....." Jak to nie ma sprawy? Eurolifestyle pieniądze otrzymała? - otrzymała, na co masz na pewno potwierdzenie, a ona powinna mieć potwierdzenie, że paczkę wysłała i to nadawca paczki może wyjaśniać jej ewentualne zaginięcie, a nie odbiorca. A jeśli nie ma potwierdzenia nadania, to łaski nie robi - musi zwrócić kasę. Nie daj się tak łatwo zbyć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aleksa.m 0 Napisano Październik 25, 2010 Ciekawe, czy ja też zostanę postraszona pozwem? Proponuję poczytać ku przestrodze: http://www.opineo.pl/opinie/annamaria-shop-it-pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Muflon82 0 Napisano Październik 25, 2010 Drogie Panie i czasami kradzieże na poczcie bywają ale to specyficzna rzadkość ! Ja już gorsze problemy ze sklepami przerobiłem - oszustami , bankrutami ! Raz wysłałem towar potem kasy nie odzyskałem a część towaru i w plecy 2000 zł - całe szczęście 3/4 towaru cudem uratowałem na dużo większą kwotę z bólami i przejściami i windykacja nic nie pomogła ! Tylko podwójne plecy ! ! Nie będe się rozpisywał !!! Każdy liczy na swoje i troszczy się o sowje ***** Ale chyba interes zawsze jest obopólny :) Warto uczciwie podchodzić do tematu !!!!!! :)) Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłych utargów jak w piękną polską złotą jesień :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 Co do sprawy Betiny , proponuje poczytać Kodeks Cywilny, sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za towar od momentu jego wysłania., w sprzedaży internetowej, za moment sprzedaży i dostarczenia towaru , uważa sie moment przekazania przesyłki przewoźnikowi odpowiedzialnemu za dostawę, tak stanowi Kodeks Cywilny , który obowiązuje bo żyjemy w państwie prawa . Reszta sprawy zostanie wyjaśniona z zainteresowaną osoba nie widzę powodu informowania o tym . Tyle w tym temacie. Paczki zaginione reklamowane były ubezpieczone, niesttey jeszcze nie dostalam rozpatrzenia reklamacji od sierpnia, i nie ode mnie to zależy zgodnie z prawem firma kurierska ma 3 miesiące na rozpatrzenie moich reklamacji. Ponieważ zgodnie z prawem i KC nie ponoszę odpowiedzialności do czasu wyjaśnień nie mam powodu zwrotu towaru za który już zainwestowałam pieniądze. Wszystko jest zgodnie z prawem i Kodeksami Do Aleksa M nie wiem co to ma wspólnego z firmą Eurolifestyle co pokazujesz , nie jest to mój sklep ani moje problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 Zgodnie z regulaminem sklepu , który każdy kupujący kupując akcpetuje i KC 7. Za opóźnienia wynikłe z działalności firm kurierskich firma nie ponosi odpowiedzialnośći. Wszystko jest napisane na stronie i zgodnie z prawem polskim. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 20:24 [zgłoś do usunięcia] aleksa.m do betina 110 "nawet jak pojawiał się problem to zawsze można to jakoś rozwiązać , a nie udawać , że jak dostało się kasę na konto to nie ma sprawy ....." Jak to nie ma sprawy? Eurolifestyle pieniądze otrzymała? - otrzymała, na co masz na pewno potwierdzenie, a ona powinna mieć potwierdzenie, że paczkę wysłała i to nadawca paczki może wyjaśniać jej ewentualne zaginięcie, a nie odbiorca. A jeśli nie ma potwierdzenia nadania, to łaski nie robi - musi zwrócić kasę. Nie daj się tak łatwo zbyć. zanim zaczniesz takie bzdury pisać postudiuj sobie KC i ustawy o sprzedaży na odległość i handlu internetowym niestety Twoje widzimisię n ie ma przełożenia na prawo polskie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 do Eurolifestyle czyli rozumiem , że czekam kolejne trzy miesiące Pani chyba teraz sobie ze mnie żartuje przede wszystkim proszę o potwierdzenie nadania i potwierdzenia zgłoszenia reklamacji w firmie wysyłkowej tak jak zaznaczyłam czekam do jutra a mojego maila Pani zna , ale widzę , że woli Pani się wypowiadać na forum Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 nie ja zaczęłam dyskusje na forum tylko Pani , więc odpisałam , nie wiem ile , ja postępuje zgodnie z prawem , proszę przeczytać co napisałam , nie ponoszę odpowiedzialności za wysyłkę, bo zamienie w sprzedaży internetowej realizuje się w momencie wysłania, reszta jest tylko dobrą wolą sprzedającego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 i nie wiem czy chce mi się mieć dobrą wolę dla kogoś kto załatwia sprawy piorąc je publicznie na forum , mimo,że informowałam o sytuacji i mimo że była informacja o nieobecności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 dobra wola ?????? nie rozumiem ................... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 Zanim zacznie się handlować to trzeba się trochę z prawem obeznać Art. 544. 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 tylko trzeba mieć numer nadania ...................... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 to wyjaśni firma kurierska jak rozpatrzy reklamację moje , niestety oni też działają zgodnie z prawem i swoim regulaminem, po który ja podlegam , mając podpisaną z nimi umowę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość franek z barek Napisano Październik 25, 2010 US? US to się moze za kogos wziasc jak ktos nie im nie placi a nie dlatego, ze ktos jeszcze paczki nie dostal. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
aleksa.m 0 Napisano Październik 25, 2010 do Eurolifestyle "zanim zaczniesz takie bzdury pisać postudiuj sobie KC i ustawy o sprzedaży na odległość i handlu internetowym niestety Twoje widzimisię n ie ma przełożenia na prawo polskie " "sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za towar od momentu jego wysłania., w sprzedaży internetowej, za moment sprzedaży i dostarczenia towaru , uważa sie moment przekazania przesyłki przewoźnikowi odpowiedzialnemu za dostawę," W którym miejscu napisałam bzdurę? Jeżeli nie masz dowodu nadania, to tak jakbyś nie wysłała paczki. A jeżeli wysłałaś, to dlaczego nie udostępnisz numeru nadania odbiorcy? Dla własnego widzimisię? I jeszcze jedno: "Do Aleksa M nie wiem co to ma wspólnego z firmą Eurolifestyle co pokazujesz , nie jest to mój sklep ani moje problemy. " O Przepraszam, co za zbieg okoliczności, że przy wpisaniu w wyszukiwarkę Annamariashop wyskakuje właśnie ten odnośnik: http://www.opineo.pl/opinie/annamaria-shop-it-pl na równi z galerią Twoje hurtowni http://picasaweb.google.com/AnnaMariaShop Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hania2 0 Napisano Październik 25, 2010 Rzadko tutaj sie wypowiadam- raczej czytam, to co piszecie. Dzisiaj jednak palce same chca stukać w klawiaturę komputera. Sprawa "zaginionego" a zapłaconego towaru jest żenująca. Każda szanująca się firma takie sprawy załatwia w zupełnie inny sposób. Troche profesjonalizmu w prowadzeniu interesów nie zaszkodzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 czyli według Euro... można paczkę nawet podać sąsiadowi ( też może być przewoźnikiem) , nie wziąć potwierdzenia nadania , kasę za towar zainkasować a potem reklamacja u przewoźnika .............. ile to trzy miesiące ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość uczestnicząca w sprawie Napisano Październik 25, 2010 do franek z barek Oj Franek, Franek A gdzie ja napisałam że US się nią zajmnie w sprawie zaginionej paczki ? Chodzi właśnie o to że nie płaci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 nie nie wg Euro a Kodeksu Cywilnego nie ja go pisałam, ja go tylko przestrzegam , nie napisałam nic innego niż jest w każdym regulamienie każdego sklepu internetowego i KC Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 uczestnicząca wow wiesz lepiej ode mnie, kurczę no popatrz od poł roku mam nadpłatę VAT to co US może chcieć ode mnie? masz kiepskich informatorów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość franek z barek Napisano Październik 25, 2010 No chodziło przeciez o jakis towar nie dostarczony wiec tak pisze Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czarodziejka_mała Napisano Październik 25, 2010 Eurolifestyle to czemu nie chcesz podać jej numeru nadania??? To Twój obowiązek. Mój brat raz miał podobny problem, paczka wysłana, zaginęła, brak dowodu nadania czy chociażby wskazówek gdzie została nadana w której firmie kurierskiej. Sprawa zgłoszona na policję. W ciągu 7 dni otrzymał zwrot pieniędzy. A w tym przypadku skoro jest reklamacja rozpatrywana to jest chyba i numer nadania?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 jak bym miała to bym podała, może mnie podac za zgubienie numeru nadania, i nie możnośc ich ustalenia do tego moge się przynać co najwyżej, co niezmienia faktu że wszystko z mojej strony jest zgodnie z prawem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
betina110 0 Napisano Październik 25, 2010 KC art 544 par 2 a ja już zapłaciłam , niestety Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czarodziejka_mała Napisano Październik 25, 2010 skoro nie masz numeru nadania powinnaś jej w ciągu 7 dni zwrocić pieniądze, przecież żadna firma kurierska nie rozpatrzy reklamacji bez nadania widzę, że dużo czasu spędzasz na studiowaniu kodeksów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle Napisano Październik 25, 2010 reklamacja została przyjęta , to i tak jest moja dobra wola , do której KC i umowa sprzedaży mnie nie zobowiązuje , oczywiście że znam prawo, to podstawa w handlu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość czarodziejka_mała Napisano Październik 25, 2010 a która to fima rozpatrzy reklamację bez numeru nadania??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach