Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość sklep z odzieżą

Mój własny interes-BUTIK Z ODZIEŻĄ...

Polecane posty

Wiesz co, proponuję się przebranżowić i spróbować swoich sił w polityce - masz wszelkie predyspozycje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
jak przyjdzie policja to udwodnie na razie nic nie muszę , też się na tym znam , nie mniej, doskonale wszystkie paragrafy mam opanowane, w Polskim prawie tylko sprzedający ma prawa, a kupujący ponosi ryzyko, chory system zgadzam sie , sama prywatnie bym sie wkurzyła też na takie sytuacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
00:09 [zgłoś do usunięcia] Żenada, ale wiocha Wysyłam paczki od 10 lat i to co czytam to jakiś żart... buuuhaaaa, a mozna wiedziec jaka to korporacja nie ma druczków? i z jaka ma Pani podpisana umowę? Kolporter , ma druki elketroniczne albo na życzenie zielone , które kurierom się niechce wypelniac, biora paczki jak leci recznie wypisane, i w biurze pracownicy wklepują w system

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
00:10 [zgłoś do usunięcia] aleksa.m Wiesz co, proponuję się przebranżowić i spróbować swoich sił w polityce - masz wszelkie predyspozycje... kto by chciał rządzić w tym chorym kraju gdzie jest takie beznadziejne prawo , gdybym ze 20 lat byłam młodsza i mogła wychodzić z domu to by mnie już tu nie było dawno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Żenada, ale wiocha
I Pani się na to zgadza? nie kontroluje Pani pracowników? nie chce Pani dobr firmy? no cóz...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
jakich pracowników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meeja
żenada... na dodatek nie ma do końca racji ale twardo broni swojej jakże żenującej postawy. Pomijając wszystko co to jest wogóle za firma, to żart jakiś, z takim podejściem do handlu jakoś nie wróżę sukcesów, no chyba że na oszustwach!:)))) Ja osobiście jestem za tym by Pani już skończyła swą durną dyskusję, czy jest tu jakiś moderator któru mógłby panią wyłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
00:22 [zgłoś do usunięcia] meeja żenada... na dodatek nie ma do końca racji ale twardo broni swojej jakże żenującej postawy. Pomijając wszystko co to jest wogóle za firma, to żart jakiś, z takim podejściem do handlu jakoś nie wróżę sukcesów, no chyba że na oszustwach! Ja osobiście jestem za tym by Pani już skończyła swą durną dyskusję, czy jest tu jakiś moderator któru mógłby panią wyłączyć? durne to są Pani widzmisia, bo chcieć to sobie Pani może , ale prawo jest prawem, i kupujący nie ma żadnych praw w handlu internetowym niestety , a to że sie Pani nie podoba to cóz nie mój problem, to ja mam rację i prawo jest po mojej stronie, nawet jeśli nie mam numeru nadania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Żenada, ale wiocha
Skoro to nie pracownicy załatwiaja przesyłki tylko Pani to tym bardziej nie pojmuje jak mozna byc tak zajadłym w głoszeniu bzdur ............ szkoda czasu na jałowe dyskusje,a i kupujacy mają prawdopodobnie wyrobioną opinię. Kończę tą do niczego nie prowadzącą wymianę zdań.Powodzenia w interesach zyczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
trzeba czytać ze zrozumieniem , listy przewozowe tworzą w biurze kurierskim ,i wysyłają już paczki z numerami, a ja tych numerów nie dostaję, chyba że ich poproszę, ale tym razem tego nie zrobiłam bo poszłam na urlop i firma była zamknięta, bo wszystko robię sama , nikt nie ma wglądu w moje sprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
totalna żenada winić sprzedającego za prawo w Polsce :D gratuluje pora zrozumieć że kupujący w Polsce przez Internet nie ŻADNYCH praw, może liczyć jedynie na dobrą wolę sprzedawcy, :D to kupujący ponosi ryzyko ,że towar nie dojdzie i zginie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja tak czytam te ostatnie 4 str ! Szkoda słów i tego forum - poziom tylko opada - współczuję także poszkodowanej - mam nadzieję że sprawa pozytywnie się zakończy :) Powiem szczerze mam podpisaną umowę z firmą kurierską UPS wszytko jest monitorowane każda przesyłka ! na www.ups.com.pl jest nr.nadania i tylko raz miałem sytuację, że w piątek wysłałem paczkę na wschód kraju za pobraniem na dużą kwotę ! i tam UPS słabo działa bo paczka doszła w środę zamiast w poniedizałek - było mi przykro bo klient jest poważny i głupio zarazem, że UPS tak póżno dostarczył pakę ! Ale podałem nr.listu przewozowego dzwoniłem do UPS - ochrzaniłem ich ! Co to ma znaczyć ! Sytuacja miała miejsce w marcu 2009r ! Porządny kurier - jak i handlowiec sprzedający nie mogą sobie pozwolić na takie coś w stylu co tu odchodzi - jak twierdzi Pani Eurolifestyle ! Poza całą resztą już nie będę tu się rozpisywał nikogo oczerniał - by ktoś mi sądem tu jeszcze straszył - co moim zdaniem już o czymś świadczy ! ! ! ! ! ! ! ! ! Życie nie na tym polega lecz chyba na elestyczntm podchodzeniu do pewnych spraw !!!!!!! Tym bardziej , że tu nie wchodzą w grę kwoty rzedu kilkudziesięciu lub kilku tys.zł !!!!! ale pieniądz się liczy każdy - taka jest realna prawda !!!! Nie znam takiego przypadku by paczka "krążyła" tyle czasu - 3 miesiące !!!!! Raz latem tego roku w czerwcu maiłem też sytuację z dotarciem paczki - pocztą polską wysłałem paczkę za pobraniem do wrocławia - a to duże miasto ! Przelew nie dotarł odbiorca nie odbierał tel ! maiłem na szczęście świstek nadania paczki - zarekalmowałem przesyłkę na poczcie w miescu nadania - paczka krążyła 3 tygodnie ! i wróciła - towar wymemłany a Pani która oddała zareklamowaną przesyłkę powiedziała mi ,że odbiorca nie odebrał przesyłki ! Czytając to wszystko - można tylko chyba do jednego wniosku dojść !!!!!!!!! Co też chyba wszyscy tu widzą także nowi użytkownicy od 152 - 154 str !!!!! Proponuję także troszkę bardziej kreatywnego spoglądania na to z kim się handluje i czym się handluje mozna zcasem sobie ułatwić życie :) I być ferr wobec innych ! A w handlu to podstawa - a nie prostackie podchodzenie do pewnych życiowych spraw !!!!!! :) (*_*)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Eurolifestyle
Muflon daruj sobie i nie porównuj sytuacji jak Cię stać to płać za dziesięć nawet paczek zaginionych , mnie nie stać i muszę się się trzymać prawa i przepisów żeby nie zbankrutować i nie dać się wpędzić w straty, nie paczka krązy 3 miesiace tylko tyle każda firma kurierska ma w regulaminach, a to o czym ja pisze nie jest żadną nowościa kazdy sklep internetowy ma w regulaminie, trzeba tylko czytać, a nie potem jojczyć że nie wiadomo skąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Już mi się nie chce rozpisywać - życiowe sytuacje uczą na własnej skórze sporo ! Proponuję racjonalnie jakieś mądrzejsze wyjście z sytuacji w tych sprawach i nie zatrucie na forum w temacie tylko tej sprawy ! Nie opisywanie kto jest mądrzejszy ! Komu jest łatwiej i nie dogadywanie w podtekstach - to już nudne się staje mydło w płynie ( masło maślane ) za to proponuję perłę export smaczne piwko - goraco polecam ! :) Natomiast Pani Katarzynie życzę wiecej zdrowia bo to podstawa w dalszym prowadzeniu interesu ! :) ****

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeszcze chwila
Czytam cały czas to forum ale ostatnie strony to kicha. Proponuję załatwcie ten spór między sobą poprzez maila, telefon, policję. Może Eurolifestyle ma rację, ze to nie jej wina. Zapomniała wziąć nr. nadania. Niestety jako klientka nie chciałabym bym być tak potraktowana. Szkoda, że tak się stało. Dane tej firmy miałam zapisane jako jednej z kilku wartych zainteresowania. Do otwarcia sklepu mam jeszcze trochę czasu, czas pokaże co z tego wyjdzie. Mam jedną prośbę: pozwólcie jutro poczytać topik w przyjemnej atmosferze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich proponuję rzeczywiście zakończyć tę chorą dyskusję chcę tylko dodać , że o żadnym urlopie bądź pobycie w szpitalu nic Pani Katarzyna do mnie nie pisała mail z 19.10 paczka dojdzie na dniach lub oddam pieniądze ja potrafię zrozumieć wiele rzeczy i jeżeli paczka zaginęła jako osoba zainteresowana powinnam zostać poinformowana o przebiegu reklamacji ale zgodnie z regulaminem Kolportera reklamacje są przyjmowane na podstawie listu przewozowego ....... a na przyszłość proszę mnie straszyć KC tylko kompetentnie podchodzić do transakcji i okazać Kupującemu trochę szacunku , nawet jeżeli robi zakupy za śmieszne dla Pani 400 zł. pozdrawiam serdecznie wszystkich i przepraszam za aferę która się wywiązała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sklepikowaa
betina nie zgłosisz tego na policję?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
napisałam P.Katarzynie , ze czekam dziś do wieczora albo na kasę albo na paczkę lub przynajmniej na jakiś kontakt i potwierdzenie , że reklamacja na moje nazwisko jest zgłoszona jeżeli tego nie otrzymam to zgłaszam na policję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarodziejka_mala
Nie mogę uwierzyć w to co przeczytałam. Myślę, że prasa lub TVN UWAGA z chęcią zainteresowałyby się takim tematem. Czy któraś z Was zamawiała tutaj coś z biżuterii: http://www.bizuteriasztuczna.pl/olala/ Szukam nowych wzorów kolczyków na paletkach na sztyfcie, młodzieżowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Chętnie zamówiłabym
Chętnie zamówiłabym u nich,ale nie prowadzę działalności... szkoda bo biżuteria bardzo mi sie podoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak zgłaszajcie do
telewizji żeby się ośmieszyć chyba :D , zgodnie z polskim prawem kupując na odległość całe ryzyko ponosi kupujący, Pani Eurolifestyle ma stuprocentową rację prawo jest po jej stronie, a chęci klientów i ich patrzenie na punkt sprawy , nie ma podstaw w polskim prawie , tak to działa w Polsce i tego trzeba się nauczyć , chcieć to sobie można w dom nóżką potupać , prawo jest prawem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak zgłaszajcie do
o prosze czarodziejka sama pokazałaś sklep w którym także to piszę całe ryzyko dostaw ponosi kupujący, sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności i tak zgodnie z prawem mają wszystko sklepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość betka-b
witam! nie wierze w to co czytam ...ale sie narobilo! tlumaczenia firmu e...cos tam jest ponizej krytyki wystarczylo napisac do Panie betiny ladnie przepraszam za opoznienia z powodu urlopu itp...a tak spalila za soba mosty wsrod potencjalnych klientow przynajmniej z tego forum... betino walcz o swoje prawa masz dowod przelewu pieniedzy wiec racja jest po twojej stronie.....powodzenia!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ifajka
Przeprszam ,że sie wtrące.....a co jest w Wólce,zadałam to pytanie jeszcze przed awanturą ;-(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość notak
w regulaminie sklepu internetowego to można sobie napisać wszystko.nawet to,że sprzedawca po otrzymaniu zapłaty nie ma obowiązku wysłać towaru. ale przed sądem liczy się prawo . problemem jest tu tylko kwota sporu,która może okazać się za mała by sąd zechcia to rozpatrzyc. koszty sprawy tez nie sa motorem do załozenia sprawy przez poszkodowanego,na co moze liczyc sprawca.ale od jakiegos czasu mozna składac pozwy zbiorowe. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziewczyny ...
Podpowiedzcie co teraz najlepiej sie sprzedaje, czym handlujecie? kurtki, swetry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich, widzę że gorąco na forum, ale dobrze że sprawa wyszła na jaw bo teraz każdy będzie wiedział z kim ma do czynienia. Ja sama byłam zainteresowana ofertą Euro.... ale po tej sytuacji zrezygnuję. Czy ktoś mógłby podać mi jakieś namiary na porządną hurtownię z damskimi spódnicami? Jestem początkująca więc każdy adres będzie potrzebny. Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dpo notak
zgodnie z prawem , odpowiedzialność za wysłany towar jest u przewoźnika i sprzedający nie ponosi za nią odpowiedzialności tylko kupujący takie jest wlaśnie prawo i nie jest to żadne widzimisię sklepów internetowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×