Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość ksiegowa

kurs ksiegowości

Polecane posty

Gość ksiegowa

Witajcie! Nie wiem, czy dobry dział wybrałam .... Skończyłam studia - biologiczne, no ale rynek pracy jest taki jaki jest więc aktualnie pracuje w biurze. Zajmuje sie handlem zagranicznym. Jestem zielona z ekonomii, nie znam przepisów, próbuje coś tam czytac na ten temat ale chyba mam blokade. chciałabym sie podszkolić z księgowości, żeby wszytskie rzeczy zwiazane z ta firma przejac od ksiegowego i tu mam pytanie - mam iśc na jakis kurs księgowości, jesli tak to może polecacie coś w Warszawie czy na studia podyplomowe - jesli tak to jaki kierunek Dzieki za rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moja mama chodzi na DARMOWY kurs ksiegowosci organizowane ze srodkow Unijnych, w centrum Warszawy, tuz za Rotunda. tzn. polowe placi jej zaklad pracy, a druga polowe UE. kurs trwa ok. 3-4 miesiace (nie pamietam dokladnie) i konczy sie egzaminem. 2x w tygodniu po 3,5h. warunkiem uczestnictwa jest obecnosc na lekcjach. jesli opuscisz wiecej niz 3 dni, wylatujesz z kursu i zwracasz wszystkie koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no i tak to jest w Polsce
że ludzie z wykształceniem biurowym nie mogą znaleźć pracy a po znajomości dają prace w biurze ludziom z innej działki, a potem sie dziwić że w biurach siedzą niekompetentni ludzie którzy nic nie wiedzą i na kafeterii sie pytają gdzie zrobić przynajmniej jakiś kurs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ksiegowa
nie jestem niekompetentna - zajmuje sie HANDLEM ZAGRANICZNYM - znam dwa jezyki - chce po prostu umiec wiecej i przejac jeszcze wiecej obowiazków!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość chcesz wygryźć
księgowego ?!?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ksiegowa