Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Kafeterianka18

Kosmetyki Faberlic - co o nich sądzicie?

Polecane posty

Gość Izabela B.
Moje zamówienie w strefie wygląda dość dziwnie, całe po rusku pozatym wygląda na to jakbym w ogole nie miała zniżki konsultanta..zobacze na fakturze ale aż się we mnie gotuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kom3
Napisz koniecznie czy dostałaś zniżkę konsultanta i jak Ci policzyli za przesyłkę. Jestem bardzo ciekawa Faberlic się pogrąża, może o to im chodziło? dziwna ta ich polityka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Paczki jeszcze nie otrzymałam. A zależy mi by mieć ją do końca tygodnia. Nie mogę doczekać się faktury i tego co na niej zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Pani Izabelo, w odpowiedzi na Pani zapytanie informuję, że od 1 marca 09 dokonuja Państwo zakupu za pośrednictwem nowej strony i strefy konsultanta. Aby sprawdzić czy zamówienie zostało zrealizowane należy wejść w zakładkę /pokaż zamówienia/, jezeli zamówienie zostało zrealizowane w danych dotyczących zamówienia pojawi się kwota do zapłaty i nr faktury.Realizacja zamówienia trwa ok 7 dni od momentu wysłania zamówienia do BOK RYGA. Z nowym planem marketingowym zmieniła się tez specyfika pracy na drodze konsultantka-firma. Państwo za pośrednictem strony www, dokonuja zakupu i mają podgląd w proces realizacji zam.Aktualnie trwają prace nad modułem otrzymywania informajci dotyczącej losów przesyłki-tak aby Państwo mogli otrzymywac numery listow przewozowych jakie nadawane sa przez firme DPD. Zmiany te rownież dotyczyły sposobu rozliczania tzw rabatu dla konsultanta. Jak Pani miała okazję zobaczyć jeszcze na stronie www.faberlic.pl od marca obowiazuje wykaz produktów z podanymi cenami zarowno ukazanymi w katalogu jak i z cenami jakie konsultant winien zapłacic firmie, które uwzględniają rabat konsultancki. Na obecnych fakturach nie będzie pojawiał sie juz rabat a jedynie produkty z cenami juz po rabacie, czyli z takimi jakie znajdują się w wykazie produktów na marzec w drugiej od konca kolumnie. Faktury bedą przygotowywane dla konsultantów w jezyku polskim, trwają nad tym prace, dlatego z góry prosimy o zrozumienie jezeli pierwsza faktura będzie jeszcze bez polskich oznaczeń. Mam nadzieje, że moje wyjaśnienie będzie Pania zadowalało, jezeli będzie Pani miała pytania proszę pisać do nas. Pozdr Monika żyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
Izabela, czyli paczki nie dostałaś jeszcze?? A właśnie co z tym wykazem cen który był na tamtej stronce..??-jest on gdzieś na tej nowej.?? A te produkty których nie ma w katalogu a były w tym wykazie cen(te z niższymi cenami) mogłaś zmówic? A tak wogule faktura po rusku...!co to ma znaczy?!! no niezłą fantazje mają...żałosne..szok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
Izabela, czyli paczki nie dostałaś jeszcze?? A właśnie co z tym wykazem cen który był na tamtej stronce..??-jest on gdzieś na tej nowej.?? A te produkty których nie ma w katalogu a były w tym wykazie cen(te z niższymi cenami) mogłaś zmówic? A tak wogule faktura po rusku...!co to ma znaczy?!! no niezłą fantazje mają...żałosne..szok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
Izabela, czyli paczki nie dostałaś jeszcze?? A właśnie co z tym wykazem cen który był na tamtej stronce..??-jest on gdzieś na tej nowej.?? A te produkty których nie ma w katalogu a były w tym wykazie cen(te z niższymi cenami) mogłaś zmówic? A tak wogule faktura po rusku...!co to ma znaczy?!! no niezłą fantazje mają...żałosne..szok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Tak,paczki jeszcze nie dostałam.Wykazu cen nie ma na nowej stronie ale w strefie jak się zamawia to są obie ceny: katalogow i niższa, po której chyba my dostaniemy kosmetyk. faktura którą będe mieć w paczce mam nadzieje nie będzie po ruski, bo na stronie jest po rusku..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
po rosyjsku jak już a wy co rosyjskiego się nie uczyły ? znaczy się szczyle jesteście :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
po rusku czy po rosyjsku jeden h..! każdy przeciez wie o co chodzi, jeśli chodzi o mnie to rosyjski znam ale co to ma byc za zniewaga,/firma istniejąca w Polsce robi dla swoich klientów z Polski faktury w języku obcym...!! to moze my zacznie pisac do nich meile po rusku i ciekawe czy wszyscy będą tacy obcykani..żal/ hehe chyba coś napisze do nich po rusku, ciekawe jaka otrzymam odpowiedż :D:D Andzia74- to forum nie jest po to żeby sie na wzajem obrażac!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm a znasz znaczenie słowa szczyl? :D firma rosyjska wprowadza nowy system, testuje w swoim języku i powoli wdraża , co sie czepiasz, zawsze mozesz zmienic firme :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kom3
paoleczunia - oficjalnie zrezygnowałaś wysyłając do Faberlica rezygnację? czy przestałaś robić zamówienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Paczki jak nie było tak nie ma.. to karygodne by zamawiać 2 tyg. wcześniej kosmetyki i wciąż czekać.. ciekawe czym dziś zmyję makijaż.. gdybym wiedziała, że teraźniejszy kosmetyk skończy mi się zanim dojdzie paczka i trzeba na nią tyle czekać, to już dawno zamawiast zamówień kupiłabym w sklepie i nie musiała inwestować w drugi który pewnie jutro lub pojutrze przyjdzie! Czy w takim razie mamy zamawiać kosmetyki nowe, wtedy kiedy teraźniejsze są tyle co zaczęte?! Mam dość tej firmy, po dziurki w nosie! Gdybym mogła, to w ogóle nie odebrałabym przesyłki!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kom3
Faktycznie żenada z tym, że tyle musisz czekać na przesyłkę za którą jeszcze będą chcieli 26 zł. Dajmy sobie spokój dziewczyny z tą firmą, to jest żałosne jak nas traktują. Ceny podnieśli na wszystkim co się dało i to o ile! Nie wywiązują się ze swoich zobowiązań, nie interesują się konsultantkami. Nie zamawiajmy niech się pogrążą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Masz rację, trzeba sobie dać spokój i nie namówić się na nic.. niewiem po co zrobiłam teraz ten błąd! Moje zamówienie z Oriflame, bo zbieram by wejść do firmy już mam na ponad 200zł, bez mojego zamówienia, czyli napewno mam te 100pkt. Przyszło mi to z łatwością a klientki cieszą się z katalogu i już zapowiadają, że będą zamawiać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziewczyny zapraszam Was do firmy z produktami gospodarstwa domowego firma nazywa się Betterware. Trzeba działać dopóki nie jest rozpowszechniona jak Avon czy Oriflame. Zasady w Betterware są takie same jak w Oriflame. Napisz-udzielę informacji GG 10010890 lub meil podany w rubryce. Jeden katalog trwa 2 miesiące ! Proszę tutaj jest aktualny katalog do końca kwietnia. http://www.bwlib.home.pl/katalog/209lo.pdf  ZAPRASZAM !!!!! ;-))))))))))))))))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Dostałam wiadomość sms z firmy, że wszystkie zamówienia ze względu na problemy dostawy do Polski są opóźnione i jutro wedle zapewnień będą doręczane :/ Dzisiaj złożyłam zamowienie z Oriflame :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja też daję sobie spokój z Faberlic, widać nie zależy im na konsultantkach...cóż Ja też działam w Betterware i muszę przyznać, że mają dobre produkty, sama przetestowałam kilka. Gdyby ktoś był chętny zapraszam do kontaktu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość able
Kilka lat temu jak tylko Faberlic pojawil sie w Polsce (tak podejrzewam;) bylo to okolo 5 lat temu podjelam wspolprace z ta firma. Malo tego "zapisalam" do niej kilkanascie osob po czym "uprzejme" Panie konsultantki, promotorki czy jak ich tam zwal (oddzial w Lublinie na Królewskiej) stwierdzily, ze nie moge "pod siebie" zapisywac nowych konsultantow mieszkajacych poza Lublinem. Pamietam,z e wtedy krew mnie zalała i napisalam do nich pismo - do dzis zero odpowiedzi, a moi konsultanci "pracują" na Panie z oddziału. Żenujace jak dla mnie i tyle. Opakowania wtedy plastikowe-toporne - moze dalej takie sa:D brak opisow po polsku i mały wybor. Teraz czytam wiedze, ze sporo produktow maja, ale dla mnie bez rewelacji. Pozdrawiam konsultantki;) ------------------------------ able biżuteria http://www.able.sklepna5.pl/pokaz_produkty.php?idpodkat=1&str=1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak zobaczyłam te ceny to odechciało mi się cokolwiek, nawet nowego katalogu nie obejrzalam bo aż strach. Chciałam napisać do swojej \"przełozonej\" choć wątpie by wiedziala czy ten \"kryzys\" kiedyś minie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
hej modna- a gdzie jest haczyk w tym http://laptopki4u.pl/ref=5469 a co do Faberlic - koszt przesyłki GRATIS przy zamówieniu powyżej 1500zł!!!!!!!!!!! dobre nie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
DOSTALAM PACZKE W KONCU, WIECIE KARYGODNE. ZAMOWILAM MALO CO A DO ZAPLATY MAM AZ 120ZL. PRZESYLKA 26ZL, RABAT NIE JEST NAPEWNO 27% TYLKO NA FAKTURZE SA NIZSZE CENY DLA KONSULTANTOW, NIE MA W OGOLE CENY KATALOGOWEJ, NAZWY PRODUKTOW NIE SA PO POLSKU, PACZKA Z INNEJ FIRMY DOKLADNIE Z DHL A NIE UPS,PUDELKO BRAZOWE PAPIEROWE, REKLAMOWKA GRATIS!!! NAKLEJKI PAPIEROWE NA KOSMETYKACH NIE W JEZYKU POLSKIM.. NIE MA W OGOLE JUZ JEZYKA POLSKIEGO NA KOSMETYKU! W OGOLE NIE MA NA FAKTURRZE NUMERU KONTA ANI ADRESU POLSKIEGO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Michal_Miki
Dobrze, że chociaż ceny w złotówkach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kom3
Izabela B. - > o kurcze, przebili sami siebie.Po prostu kpina z fakturą, ceną, brakiem naklejek.i jeszcze tyle czasu czekałaś na te kosmetyki. Sami się proszą żeby dać sobie z nimi spokój. Po prostu brak słów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Tak,wlasnie doprowadzili mnie do takiej wscieklicy,ze napisalam od nich czy moge odrazu zlozyc oficjalna rezygnacje z bycia knsultantka bez czekania kilku miesiecy az sami mnie skresla.Poprostu chce jak najszybciej zniknac zanim cos wymysla nowego, za co nie daj boze trzeba bedzie placic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gabrysia__
Izabela B.- czyli jaka wkońcu wyszła Ci zniżka? nie 27%??!! a co do tego meila to mam nadzieje ze nie napisałaś im tego że obawiasz się że trzeba będzie płacic..?, bo po tym co zrobili to teraz można wszystkiego się sopdziewac, a mogłaś im podsunąc jakiś pomysł..:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
taka durna nie jestem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
A rabatu nie ma napisanego, cen katalogowych tez nie ma wiec ciezko obliczy ile rabatu dali, ale mniej niz 27, pewnie cos kolo 25%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Izabela B.
Wyobrazcie sobie ze za zamowienie 120 zl z przesylka i 32,5 pkt dostalam znike objetosciowa na 10,16 zl ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×