Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość płacząca Madzia

Dowiedziałam sie że nie mogę mieć dzieci... przeczytajcie

Polecane posty

Gość płacząca Madzia

Witam piszę tu moze dlatego że chce znaleźdz wsparcie tylko prosze nie piszcie obrażliwych odpowiedzi bo to mnie jeszcze bardziej zaboli mam poważny problem dowiedziałam sie że nie mogę mieć dzieci! :(( Jestem bardzo przygnębiona lekarz powiedział że to nie do końca stracona sprawa ale będzie cięzko. Może ma ktoś jakiś pomysł jak dopomóc temu by zajść w ciążę pomóżcie

Witam. Jeśli jesteś ze wschodniego lub środkowego regionu Polski to być może będę mogła ci pomóc. Pozdrawiam

Gość nie wiem dlaczego
lekarz tak Ci powiedział. Ja kiedy miałam 18 lat usłyszałam od lekarza ginekologa "nie zajdzie pani w ciążę, a nawet jak pani zajdzie to pani nie donosi" ...jakiś niedorozwój macicy. Nie przejełam się tym zbytnio, bo nie planowałam dzieci, a kiedy rozpoczęłam współżycie dosyć lekko podeszłam do sprawy antykoncepcji (tylko prezerwatywa, a i tak nie zawsze). Po mniej więcej 3 miesiącach zaszłąm w ciążę....wzorcową...i urodziłam o czasie piękne , zdrowe i najukochańsze dziecko. A lekarz położnik powiedział ..... "jest pani stworzona do rodzenia" Uszy do góry i powodzenia:)!

jeśli możesz to napisz, na jakiej podstawie tak Ci powiedziałaś, jakie badania robiłaś. Przy dzisiejszej medycynie nawet z pozoru beznadziejnych przyapadków udaje się. Są przecież inseminacje in vitro. Napisz coś więcej.

Gość patent mojej mamy
przestać na siłę próbować zajść w ciąże ;) urodziłam się po prawie 20 latach.... dopiero kiedy moja mama, 'straciła' nadzieję i odstawiła wszystkie kuracje....

moja ciocia też miala brdzo nikle szanse tym bardziej ze problem miała i ona i wujek - jedynym ratunkiem była dla nich in vitro- tylko to niestety kosztuje

Gość egiptorka