Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Negra

Hiszpańskie piosenki D

Polecane posty

Gość kajon
czesc wszystkim prosze was o pomoc bo sprawiam sobie katusze szukajc tej piosenki :) refren brzmi co jak by tak : \"ke mero sempreee\" to pierwsze slowa refrenu nie wiem czy tak sie mowi czy pisze ale ta piosenka jest dla mnie swietna jezeli ktos ja zna prosze o pomoc...aha i jeszcz myslalem ze to cal y arena ale bez skutecznie :(((

Gość szukam tytułu
Witajcie! ja również szukam piosenki i od dłuższego czasu nie mogę znaleźć tytułu... Piosenkę śpiewa mężczyzna, jest rytmiczna i w miarę szybka a w refrenie co chwile padają \"słowa\": sialalala Czy ktoś wie, kto jest wykonawcą i jak nazywa się ta piosenka? Pozdrawiam:)

Gość ASIA26A
Witajcie, jestem w potrzebie. W CH Arkadia i Galeria Mokotów usłyszałam piosenkę wykonywaną przez kobietę o głosie podobnym może nieco do Tatiany Okupnik, ale mocniejszym, muza spokojna, gatunek z pogranicza folku i jazzu. Prooosze pomozcie!!!!

Gość klaw
como ama una mujer

Gość nadia1235
Witam! Ostatnio na dyskotece słyszałam bardzo fajną piosenke. Wydaje mi sie że hiszpańska, śpiewana przez kobiete. Przy tej piosence nogi same rwały sie do tańca a słowa piosenki w refrenie brzmiały mniej wiecej tak "vamos sama baila" Jeżeli ktoś wie o jaką moze chodzić piosenke to niech pomoże;] Z góry dzięki:)

Gość Olynna
mam taką prośbę jeśli ktoś ma piosenkę Alexis y Fido - Soledad to bardzo prosze o wysłanie jej na maila - olinka.kc@op.pl bo nigdzie jej nie moge znaleść

Gość marcelllka
witam! :) barzdo, przeogromnie zalezy mi na tym aby dotrzec do tekstow i tlumaczen 2 piosenek. bede niezmiernie wdzieczna za kazda pomoc w tej kwestii: -el arrebato - duele -el arrebato - dame carinio

Gość marcelllka
bardzo prosze o pomoc :) pozdrawiam

Gość limoturx
Z tłumaczeniem może być problem, ale jest tekst: El Arrebato - Duele Mañana mismo voy a esa tienda del cariño para descambiar tus besos, mañana mismo iré y denunciaré ante el juez la estafa de tus te quiero, el timo de tus caricias, el hurto a mis sentimientos... Que poquito te hubiera costado decir la verdad, de haber sido conmigo tan sólo un poquito legal, asi que mañana... Mañana enterraré mi soledad en lo mas hondo de la tierra del olvido, mañana agarraré a mi libertad y no me enamoro mas, y no me enamoro mas... Que no te quieres enterar que duele, que duele, que los besos de embustero son alfileres, y no te quieres enterar que duele, que duele, cuando se dice "te quiero" y se miente... Mañana buscaré la forma de sobrevivir en la isla de la indiferencia, donde olvidarme del mundo, donde borrarme tus huellas... Que poquito te hubiera costado decir la verdad, de haber sido conmigo tan sólo un poquito legal, asi que mañana... Mañana enterraré mi soledad en lo mas hondo de la tierra del olvido, mañana agarraré a mi libertad y no me enamoro mas, y no me enamoro mas... Que no te quieres enterar que duele, que duele, que los besos de embustero son alfileres, y no te quieres enterar que duele, que duele, cuando se dice "te quiero" y se miente... Que poquito te hubiera costado decir la verdad, de haber sido conmigo tan sólo un poquito legal, asi que mañana... Que no te quieres enterar que duele, que duele, que los besos de embustero son alfileres, y no te quieres enterar que duele, que duele, cuando se dice "te quiero" y se miente...(x2)

Gość limoturx
El Arrebato - Dame Cariño Yo no sé si lo vas a entender Si me explico mal o bien, yo que se Lo que yo quiero es decirte que Te quiero mas que todo lo que veo Más que todo lo que tengo y Más que todo lo que sueño. Y que cuando tú me dices que me quieres Se me ponen los ojitos que parecen alfileres Clavaditos en los tuyos Esperando ese susurro que me diga amame Pero que luego la verdad no escucho nada Y maldigo tu silencio y maldigo tu desgana Niña yo no sé que pasa pero deja que te diga Alto, claro, loco Dame cariño, niña, dame cariño Tengo derecho a que también me des cariño De que me sirve desgarrarme el alma Por las costuras y por los pliegues de tu piel Si después nunca me ves Dame cariño, niña, dame cariño Tengo derecho a que también me des cariño Que agotes este millón de besos Que están loquitos por acariciar tu piel Donde los voy a meter Dame cariño mujeeerr Yo no sé si lo vas a entender Si es que me explico mal o bien, yo que se Lo que quiero decirte es que Me muero cuando apartas la mirada Cuando pones un mal gesto o Cuando nunca es el momento. Y luego si te me dices que me quieres Se me ponen los ojitos que parecen alfileres Clavaditos en los tuyos Esperando ese susurro que me diga amame Pero que luego la verdad no escucho nada Y maldigo tu silencio y maldigo tu desgana Niña yo no sé que pasa pero deja que te diga Alto, claro, locooo.... Dame cariño, niña, dame cariño Tengo derecho a que también me des cariño De que me sirve desgarrarme el alma Por las costuras y por los pliegues de tu piel Si después nunca me ves Dame cariño niña Si es cierto como dices que me quieres Acurrucate conmigo dame azúcar dame mieles Niña yo no soy la roca necesito alimentarme Dame, dame... Dame cariño, niña, dame cariño Tengo derecho a que también me des cariño De que me sirve desgarrarme el alma Por las costuras y por los pliegues de tu piel Si después nunca me ves Dame cariño, niña, dame cariño Tengo derecho a que también me des cariño Que agotes este millón de besos Que están loquitos por acariciar tu piel Donde los voy a meter

Gość marcelllka
chcialabym serdecznie podziekowac uzytkownikowi LIMOTURX, ktory poswiecil swoj czas aby pomoc mi w zdobyciu tekstow powyzszych utworow. bardzo ale to bardzo dziekuje za pomoc!!! z tlumaczeniem powinnam poradzic sobie sama :) serdecznie pozdrawiam!!!

Gość mos49
Ja znam takie: Jennifer Lopez - Dame Jennifer Lopez- Si ya se acabo Jennifer Lopez- Como ama una mujer Jennifer Lopez- Que hiciste Jennifer Lopez- Te voy a querer Jennifer Lopez- Apresurate Jennifer Lopez- Es amor Jennifer Lopez- Quien sera Shakira- Estoy aqui Shakira- Antologia Shakira- Un poco de amor Shakira- Donde estas corazon Shakira- Que me quedes tu Shakira- Ciega, sordomuda Shakira- Si te vas Shakira- No creo Shakira- Inevitable Shakira- Ojos asi Shakira- Suerte Shakira- Te aviso, te anuncio Shakira- Tu Shakira- Donde estan los ladrones Shakira- Moscas en la casa Shakira- Te dejo Madrid Shakira- Las de la intuicion Shakira- Pies descalzos, suenos blancos Shakira- La tortura Natalia Oreiro- Cambio dolor Natalia Oreiro- Que si, que si Natalia Oreiro- Me muero de amor Natalia Oreiro- De tu amor Natalia Oreiro- Huracan Natalia Oreiro- Tu veneno Natalia Oreiro- Cuesta ariba, cuesta abajo Natalia Oreiro- Vengo del mar Natalia Oreiro- Corazon valiente Natalia Oreiro- Que digan lo que quieran Natalia Oreiro- Rio de La Plata Christina Aguilera- El beso del final Alex Ubago- Sin miedo a nada Anahi- Mascaras Angela Maria Forero- Cara y sello Angela Maria Forero- Cumbia sabrosa Angela Maria Forero- No supiste Angela Maria Forero- Paloma Angela Maria Forero- Fiera inquieta Angela Maria Forero- Sobre fuego Aracely Arambula- Las vias del amor Darina- De corazon a corazon Diego Vargas- Hoy te vuelvo a enamorar Iran Castillo- Girando en el tiempo Jessyca Sarango- El milagro de amar Laura Pausini- Entre tu y mil mares Loona- Bailando Loona- Oye el boom Lorena Rojas- El cuerpo del deseo Lorena Rojas- Como yo no hay ninguna Maritza Rodriguez- Pobre diabla Ricardo Montaner- Amarte es mi pecado Sandra Echeverria- Nos volveremos a ver Thalia- Rosalinda Thalia- Entre el mar y una estrella

El Arrebato - Dame Cariño (cudna piosenka) Rosa López - Una cartita de amor Vera Loca - Borracho y loco Rosa López - Ausencia Zaś jeśli chodzi o piosenkę "Oye el boom" to polecam oryginalną wersję Davida Bisbala :D Więcej mi do głowy nie przychodzi, bo późno i umysł nie pracuje już dobrze :P Saludos :D

Gość monica7819943
Natalia Oreiro- Cambio dolor Natalia Oreiro- Que sí, que sí Natalia Oreiro- Me muero de amor Natalia Oreiro- Cuesta arriba, cuesta abajo Natalia Oreiro- De tu amor Natalia Oreiro- Huracán Natalia Oreiro- Tu veneno Natalia Oreiro- Vengo del mar Natalia Oreiro- Corazón valiente Natalia Oreiro- Que digan lo que quieran Natalia Oreiro- Río de La Plata Jennifer Lopez i Chayanne- Dame Jennifer Lopez- Si ya se acabó Jennifer Lopez- Como ama una mujer Jennifer Lopez- Qué hiciste Jennifer Lopez- Quién será Jennifer Lopez- Es amor Jennifer Lopez- Te voy a querer Jennifer Lopez- Apresúrate Shakira- Estoy aquí Shakira- Antología Shakira- Un poco de amor Shakira- Dónde estás corazón Shakira- Que me quedes tú Shakira- Ciega, sordomuda Shakira- Si te vas Shakira- No creo Shakira- Inevitable Shakira- Ojos así Shakira- Suerte Shakira- Te aviso, te anuncio Shakira- Tú Shakira- Dónde están los ladrones Shakira- Moscas en la casa Shakira- Te dejo Madrid Shakira- Pies descalzos Shakira i Alejandro Sanz- La tortura Shakira- Las de la intuición Christina Aguilera- Primer amor Christina Aguilera- El beso del final Anahi- Máscaras Angela Maria Forero- Cara y sello Angela Maria Forero- Cumbia sabrosa Angela Maria Forero- Miedo al amor Angela Maria Forero- No supiste Angela Maria Forero- Paloma Angela Maria Forero- Una mirada Angela Maria Forero- Fiera inquieta Angela Maria Forero- Sobre fuego Alex Ubago i Amaya Montero- Sin miedo a nada Aracely Arambula- Las vías del amor Darina- De corazón a corazón Diego Vargas- Hoy te vuelvo a enamorar Iran Castillo- Girando en el tiempo Jessyca Sarango- El milagro de amar Lorena Rojas- El cuerpo del deseo Lorena Rojas- Como yo no hay ninguna Maritza Rodriguez- Pobre diabla Ricardo Montaner i Alessandra Rosaldo- Amarte es mi pecado Sandra Echeverria- Nos volveremos a ver Loona- Bailando Loona i David Bisbal- Oye el boom

Gość MidasQueen
Maná - No ha parado de llover Guaraná - En la casa de Inés Jon Secada - Otro día mas sin verte Juanes - Es un día normal Álex Ubago - Por tantas cosas Delinquent Habits - Return of the tres

22:20 [zgłoś do usunięcia] nadia1235 Witam! Ostatnio na dyskotece słyszałam bardzo fajną piosenke. Wydaje mi sie że hiszpańska, śpiewana przez kobiete. Przy tej piosence nogi same rwały sie do tańca a słowa piosenki w refrenie brzmiały mniej wiecej tak \"vamos sama baila\" Jeżeli ktoś wie o jaką moze chodzić piosenke to niech pomoże;] Z góry dzięki Może o to chodzi ?? http://www.youtube.com/watch?v=mqaL5gx_Qp0&feature=PlayList&p=97444C641B705C18&playnext=1&playnext_from=PL&index=42

witam poszukuje nazwy piosenki która jest śpiewana przez kobiete w języku portugalskim lub hiszpańskim z początku kobieta śpiewa powoli a puźniej zaczyna sie coś w stylu techno , taki szybszy bit jeżeli ktoś zna nazwe tej piosenki prosze o odpowiedz wprawdzie moje informacje są znikome ale może jednak ktoś pomoże

Gość selene.selene
Szukam pewnej hiszpańskiej piosenki, która ostatnio leci często w radio (na rmf fm) Jeśli kojarzycie, to prosiłabym o pomoc, nie znam nawet tytuły, więc ciężko jest ją znaleźć. Śpiewana przez mężczyznę. Gdybyście skojarzyli to podaję e-mail: selene.selene@op.pl

Gość anda ya
Hej Czy Ktoś byłby w stanie przetłumaczyć mi tę piosenkę?? Będę bardzo wdzięczna ... ale zależy mi na czasie http://www.youtube.com/watch?v=k-ywnHQjxoU chioc mnie boli bardziej niz ciebie..mam juz walizke spakowana moj sposob zycia nie jest dla ciebie sliczna choc mnie boli bardziej niz ciebie, tacy jak ja nie zasluguja ja tylko moge dac ci zle chwile i burze co ja zrobie , ze tamuzyka mnie wypelnia, co poradze,ze nic poza tym nie potrafie robic...przysiegam ,ze cie kocham...lecz...... szukaj sobie tego kto cie pokocha... kto wypelni ci lodowke ty spojrz na mnie , nie widzisz , ze ze mnie tylko muzyk z gitara ..itd itd...

Gość anda ya
Hej Czy Ktoś byłby w stanie przetłumaczyć mi tę piosenkę?? Będę bardzo wdzięczna ... ale zależy mi na czasie http://www.youtube.com/watch?v=k-ywnHQjxoU chioc mnie boli bardziej niz ciebie..mam juz walizke spakowana moj sposob zycia nie jest dla ciebie sliczna choc mnie boli bardziej niz ciebie, tacy jak ja nie zasluguja ja tylko moge dac ci zle chwile i burze co ja zrobie , ze tamuzyka mnie wypelnia, co poradze,ze nic poza tym nie potrafie robic...przysiegam ,ze cie kocham...lecz...... szukaj sobie tego kto cie pokocha... kto wypelni ci lodowke ty spojrz na mnie , nie widzisz , ze ze mnie tylko muzyk z gitara ..itd itd...

Gość Eweluś
el aire que me das

Gość pani_szowa
perdoname - la factoria ft. eddie lover ja uwazam ta piosene za najlepszą bedac w hiszpani zakochalam sie w niej od poerwszego uslyszenia

Gość Karju
Polecam piosenki: -Enrique Iglesiasa -marquess -rbd -juanes

Gość Karju
Uwielbiam hiszpańskie piosenki mają w sobie coś innego niż wszystkie:)Szkoda,ze nie mam możliwośći pojechać do tego pięknego karju:(Pozdrawiam wszystkich którzy lubią muzykę hiszpańską:)Polecam piosenki juanes: la camisa negra volverte a ver Me enamora Para tu amor Marquess: la histeria el temperamento Vayamos Companeros la vida es limonada Enrique Iglesias: Nunca te olvidare donde estan corazon bailamos RBD: Te quiero Tu amor hoy que te vas santa no soy

Gość ines6x6x6x
hola muchachas :* .... recomiendo Wisin y Yandel ..... mmmmuuuchos besos y abrazos :*

Ostatnio bardzo lubię twórczość Carlosa Baute i Bebe :) Polecam: Carlos Baute: - \"Mueve, mueve\" - \"Dame de eso\" - \"Mariana no quiere ser mojigata\" - \"Lo que tu quieres yo quiero\" - \"Mi medicina\" - \"Chiki chiki\" - \"Yo me quedo en Venezuela\" - \"Angelito\" Bebe: - \"Como los olivos\" - \"Que nadie me levante la voz\" (con Los Delincuentes) - \"Corre\" - \'\'Malo\" - \"Ella\" Elena Gadel y Hugo - \"Devorame otra vez\" David Bisbal y Rosa - \"Vivir lo nuestro\" (cudo :) ) David Bisbal - \"La actriz\" Beyonce - \"Bello embustero\" (hiszpańska wersja \"Beautiful Liar\") Shakira: - \"Te aviso te anuncio\" - \"Sera sera\" - \"Ojos asi\" (nie wiem czy już kiedyś przypadkiem nie polecałam...) Chenoa - \"Lia\" Queco - \"Tengo\" Lunae - \"Hipnotizadas\" Elena Gadel - \"Mi lado oculto\" Soraya Arnelas: - \"Corazón de fuego\" - \"Mi mundo sin ti\" - \"La noche es para mi\" (była w tym roku na Eurowizji) - \"Duele\" - \"Ausencia\" - \"Pienso en ti\" Chayanne: - \"Refugio de amor\" - \'Ay mama\" - \"Solo traigo mi ritmo\" - \"Boom boom\" - \"Al pan pan y al vino vino\" - \"Cuidarte el alma\" - \"Salome\" - \"Torero\" - \"Bailarina\" - \"Todo el mundo necesita un beso\" - \"Quedate conmigo\" - \"Cuidarte el alma\" David Civera: - \"Dile que la quiero\" - \"Sexto sentido\" - \"No bastara\" - \"Que pasada de morena\" - \"Nunca digas jamas\" - \"Para vivir contigo\" David Bustamante: - \"Mi manera de amarte\" - \"Devuelveme la vida\" - \"Al filo de la irrealidad\" Estopa - \"Yo te quiero besar\" Fondo Flamenco - \"Mi estrella blanca\" Guachupe - \"En la trampa\" Gisela - \"Tu voz se apagara\" Gloria Trevi - \"Dona pudor\" Gloria Estefan: - \"No pretendo\" - \"Mi tierra\" - \"Ayer\" - \"Cuba libre\" Ivy Queen: - \"Yo quiero bailar\" - \"En que fallamos\" Merche - \"Bombon\" Myriam Hernandez - \"La fuerza del amor\" Olga Tañón: - \"Tu amor\" - \"Bandolero\" - \"Ya me canse\" - \"En la disco\" - \"Es mentiroso\" - \"Cuando tu no estas\" Pablo Montero - \"Gata salvaje\" Rosa Lopez: - \"Las calles de Granada\" - \"A media luz\" - \"Mas alla\" - \"Jurame\" - \"Caradura\" - \"Bella vida\" - \"Una cartita de amor\" (con Niña Pastori) - \"La esencia de tu voz\" Santa Fe: - \"Fruto prohibido\" (con Soraya Arnelas) - \"Samba house\"