Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wes

CHCIAŁABYM UMRZEC, MOJE ŻYCIE NIE MA NAJMNIEJSZEGO SENSU

Polecane posty

Gość wes

Gość majsta
jak umrzesz i nic nie zrobisz wczesniej to bedzie dopiero bez sensu

Gość stara panna z wąsikiem
Coś więcej w temacie poproszę.

Gość wes
Po pierwsze mam straszne problemy z jedzeniem, jestem nienormalna, przejadam sie i nawet nie wymiotuję, mam jakis przymus, niby jestem szczupła i wysoka, ale raczej w kierunku przy kości 176cm/waga 65, chciałabym ważyc 55-58kg i codziennie o tym myślę, chce schudnąc i z tego stresu tylko więcej jem..pozatym mam męża, nie pracuję, studiuję, niby jest ok, ale nie jestem szczęsliwa, czuję pustkę, bezsens, nienawidzę swojego ciała i biustu(jest za mały), nie czuję się atrakcyjna, nie znoszę dzieci, nawet nie wyobrazam sobie być w ciąży, boję się tycia...Następnie jestem uzdolniona artystycznie, mogłam dalej isc tą drogą ale wybrałam realistyczne studia, zły wybór, olewam to, jakoś ciągnę.......wszystkie wybory które podjęłam w życiu były złe, może tylko mąż...jest dla mnie dobry, ale nie umie ze mną rozmawiac na te tematy..........chciałabym zachorować na coś co by mnie szybko wykończyło, albo mieć wypadek, chcę umrzec....ale mam siostrę, nie chce zrobic przykrości swoim bliskim.......ale życie mnie tak męczy, pozatym boję się zmian, nowych rzeczy, sytuacji, mało co mnie cieszy...niechce nic, tylko spokoju.

Gość wes
najbardziej męczy mnie to jedzenie, zamówiłam cambridge ale nie mam wogole silnej woli, nic mi nie wychodzi, nie mam siły.muszę schudnąć 7-8 kg na poczatek, jesli wogole mam cos zmieniac, bo bez tego ani rusz, a nie mogę, naprawde codziennie zaczynam od nowa i o 16:00 atak głodu, wiem wszystko na temat diet, kalorii no i co z tego.......

Gość wes