Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie wiem nie wiem....

mieszakac z chlopakiem czy nie mieszkac?

Polecane posty

jestem studentka i od przyszlego roku chlopak chce sie przeniesc do mojego miasta. mamy 3 opcje: *zamieszkamy w jednym pokoju, dosc sporym, bedziemy placici mniej, *ja zamieszkam z kolezanka w pokoju, on w pokoju obok,ja bede placiic on wiecej *zamieszkamy w osobnych mieszkaniach jestesmy ze soba 1,5roku i nie wiem czy mieszkanie w jednym pokoju to jest dobry pomysl, co myslicie?

macie moze jakies doswiadczenia? ja sie troche obawiam ze takie bycie ze soba 24h/dobe moze nas szybko zmeczyc...nie wiem znudzimy sie soba itd...nie chce bawic sie" w dom"...poradzcie cos;)

Gość bziuuuuuuuum
ile bym dała zeby razem mieszkać.. ehh.. jeśli nie jesteście siebie pewni, to nie mieszkajcie razem, jeśłi tak - to co za problem

Gość wareczka
ja zamieszkalam ze swoim facetem po roku znajomosci jako kumple, w dodatku kontakt mielismy tylko internetowy, a pozniej spotkalismy sie 7 razy i wynajelismy razem mieszkanie. leci 3 rok mieszkania pod jednym dachem//

no tak ale jeszcze pozostaje sprawa rodzicow, co oni na to itd. jestem na pierwszym roku i do zalozenia rodziny mi sie nie spieszy;) mam nadzieje ze rozumiecie moj dylemat ...kurcze...

Gość O ILE DOBRZE PAMIETAM
ty z kolezanka w jednym, on w drugim ?eeeeeeeeee lipa zamieszkajcie razem ,to sie dowiecie czy mozecie ze soba wytrzymac ;)

Gość bziuuuuuuuum
a co ma wspólne zamieszkanie do zakładania rodziny? nie rozumiem.. ja jestem na drugim i tylo finanse mnie powstrzymują przed wyprowadzką..

hehe no wlasnie ta opcja bylaby najtansza, ale nie wiem czy najlepsza:P