Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Nietypowa 23

Fiat Cinquecento jako drugi a w rodzinie 3 samochód

Polecane posty

Gość Nietypowa 23

Hej! Mam okazje kupić Fiata Cinquecento (wersja 900, a w zasadzie 899), żółtego, przebieg ok 60 000 km, rocznik 1997, od sąsiada (starszy pan). Czy warto kupić taki samochód jako drugi (mam inny na współwłasność, oraz czasem jeżdżę ojca AUDI)... Dodam, że mieszkam na Wschodzie Polski (polska C) a tutaj zarobki nie są duże... Miał ktoś Fiata Cinquecento ? Podobno wersja 700 to kiepska (4 biegi, zawodny elektroniczny gaźnik, słabo przyspiesza) ale 900 i 1.1 są już lepsze... Facet chce za niego 3 000 zł....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mechanik amator
W Cinquecento można spotkać następujące silniki: Pojemność 704 cm³ z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 4-biegową Dwucylindrowy, rzędowy, leżcy, umieszczony podłużnie. Stosowany dawniej w Cinquecento ED (Economy Drive). Oznaczenie 170A.000 Średnica cylindra 80 mm Skok tłoka 70 mm Pojemność skokowa 704 cm³ Stopień sprężania 9 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 23 kW (31 KM) przy 5000 obr/min Moment maksymalny 52 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 704 cm³ z gaźnikiem sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 4-biegową Dwucylindrowy, rzędowy, leżący, umieszczony podłużnie. Stosowany dawniej w Cinquecento ED, a obecnie w Cinquecento Young (w Polsce, bo we Włoszech Young jest teraz wyposażany w silnik 899 cm³). Oznaczenie 170A.046 Średnica cylindra 80 mm Skok tłoka 70 mm Pojemność skokowa 704 cm³ Stopień sprężania 8,85 +/- 0,15 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 22 kW (30 KM) przy 5000 obr/min Moment maksymalny 47 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 903 cm³ z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 5-biegową Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Oznaczenie 170A1.000 Średnica cylindra 65 mm Skok tłoka 68 mm Pojemność skokowa 903 cm³ Stopień sprężania 9 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 30 kW (41 KM) przy 5500 obr/min Moment maksymalny 65 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 903 cm³ z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Oznaczenie 170A1.046 Średnica cylindra 65 mm Skok tłoka 68 mm Pojemność skokowa 903 cm³ Stopień sprężania 8,8 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 29 kW (39 KM) przy 5500 obr/min Moment maksymalny 65 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 899 cm³ z gaźnikiem sterowanym mechanicznie i skrzynią 5-biegową Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Oznaczenie 1170A1.000 Średnica cylindra 65 mm Skok tłoka 67,7 mm Pojemność skokowa 899 cm³ Stopień sprężania 9 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 30 kW (41 KM) przy 5500 obr/min Moment maksymalny 65 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 899 cm³ z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie. Stosowany w modelach Cinquecento S, SX, Suite (Clim) i Soleil. Oznaczenie 1170A1.046 Średnica cylindra 65 mm Skok tłoka 67,7 mm Pojemność skokowa 899 cm³ Stopień sprężania 8,8 Ciśnienie spręzania - nominalne - minimalne 0,95 do 1,1 MPa 0,7 MPa Moc maksymalna 29 kW (39 KM) przy 5500 obr/min Moment maksymalny 65 Nm przy 3000 obr/min Pojemność 1108 cm³ z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie, katalizatorem i skrzynią 5-biegową Czterocylindrowy, rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej i poprzecznie. Stosowany w Cinquecento Sporting. Oznaczenie 176B2.000 Średnica cylindra 70 mm Skok tłoka 72 mm Pojemność skokowa 1108 cm³ Stopień sprężania 9,6 +/- 02 Ciśnienie spręzania 1,15 MPa Moc maksymalna 40 kW (54 KM) przy 5500 obr/min Moment maksymalny 86 Nm przy 3250 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli djako drugie auto - i pewnie do jazdy po mieście - to czemu nie. Tak mały przebieg. Jak na 10-letnie auto bardzo mały. Minus to oczywiście słaby poziom bezpieczeństwa tego auta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mechanik amator
Ogólne powiem - 700 są do niczego (zwłaszcza późniejsze wersje z gaźnikiem elektronicznym i katalizatorem). Lepiej poszukać 900 (5 biegów, dynamiczniejsza, nieco cichsza i ma szersze opony). Pozdrawiam :) P.S.Fajnie jak się uda znaleźć 1.1 Sporting, exportową wersję. W tej wersji jest poduszka powietrzna. P.S.2 Jako ciekawostka - Cinquecento ma ocynkowane blachy (niektóre dwustronnie). Przy normalnej eksploatacji i dbaniu nawet najstarsze egzemplarze (te ze znaczkiem Made by FSM) nie mają korozji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość emigrant 25
Jak masz trochę pojęcia o mechanice, i jeździsz z "jajami" to nawet dobry samochód. Jako ciekawostka - w Anglii widuje czasem Cinquecento :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość emigrant 25
Oczywiście kierownice ma z prawej strony i prędkościomierz w milach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nietypowa 23 --- ja kiedys mialam cinquecento"900", bardzo milo wspominam samochodzik, mysle ze warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nietypowa 23
Kiedys w LO jezdzilam maluchem. Dodam, ze umiem robić zaprawki na lakierze, wymienic swiece zaplonowe, filtry, zmienic olej... Chyba to duzo jak na kobietke... A jak z ekonomicznoscia Fiata Cinquecento?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość No ale dziewczyna napisala
Dziewczyna napisala, ze jest z Polski C. Np w Lublinie srednia placa to 900 - 1300 zl na reke (o ile sie dostanie umowe o prace)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ehhhhhhhhhhhh
Jaki by nie bylo to juz dobrze , ze jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 11 letni samochód
a raczej nie samochód tylko przyrząd do jeżdzenia. sama piszesz że jest inne auto w domu więc może lepiej odczekać, odłożyć troszkę więcej i kupić coś co można nazwać już autem a nie przyrządem do jeżdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja bym nie kupowała, w ogóle mam nienajlepsze zdanie o tych samochodach. Dla mnie to szmelc i trumna na kółkach. Sorki za dosadność. Lepiej trochę dołożyć i kupić coś nawet starszego ale lepszej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 11 letni samochód
poza tym co to za ciekawostka że ma blachy ocynkowane??? Poza fiatem, to prawie każde auto zachodnie nawet z lat 60 miało ocynkowane blachy-chociaż może i ciekawostka że fiat zrobił wyjątek. Ja obok "fijatóf" nie parkuje żeby mi włoska rdza nie przelazła:):(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konkretna dresiara
jebnij sobie fiata 500 wymiata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość strasznie duzo chce za niego
A ten przebieg 90 000 to juz przesada.Samochod z tego roku i taki przebieg.Gdzie on jezdzil do okola swiata czy co.Wejdz sobie na www.otomoto.pl lub www.gratka.pl i sprawdz jakie sa ceny takich samochodow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 11 letni samochód
nie 90 a 60 tysięcy A nawet gdyby 90 to i tak mało. auto ma 11 lat i 90 tysięcy km to nic patrząc na rocznik. Normalny przeciętny kierowca robi od15 do 20 tys. rocznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 11 letni samochód
no chyba że pani u góry jeżdzi autem raz w tygodniu do kościoła:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nietypowa 23
Ehhh... No ale dołożyć, tylko ciekawe z czego... Ja i tak w przyszlym roku po wakacjach jade do Anglii (jak tylko obronie mgr), więc nie wiem czy jest sens odłożyć jeszcze więcej na coś lepszego (np. zeby na przyszła wiosnę kupić), skoro po przyszlych wakacjach wyjeżdzam.... Muszę zostawić sobie coś na wyjazd. Po prostu jest mi potrzebny samochód na dojazdy do pracy (5 km po mieście w jedną stronę) i do chłopaka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nietypowa 23
A co do ocynkowanych blach-chyba fordy i ople z początku lat 90tych nie miały ocynkowanej blachy. Kolezanka ma Forda Escorta z 1996 i ma juz dziury w podlodze.... Nie rozumiem, czemu ludzie tak zioną nienawiścią do fiatów.... Chyba boją sie nimi jeździć baby co nie umieją dobrze jeździć albo cioty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Askaaaaa 28
To jak jestescie mądrzy to doradźcie dziewczynie samochod do 3 tys....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zwyczajny człowiek...
Nie wiem co wy chcecie od tych samochodów. Ja mialem wlasnie wersje 900 (pierwszy rok produkcji) i zrobilem nim 200 000 km, bez większych problemów.... Myślicie,że golf z 1989 roku będzie lepszy (za taka samą kwotę) - to się mylicie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość facet co sie zna
Nie warto nawet nowego. Fiaty to gówno. Kup japońca np. nissana micre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ahhhhhhhhhh
Za 3 tys kupic sie da Japońca? dobrego? A fiat ma zryta opinie przez beznadziejny polski serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×