Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Justyna_85

potrzebna pomoc projekt z marketingu

Polecane posty

Musze zrobic projekt z przedmiotu marketing uslug turystycznych i rekreacyjnych i nie wiem zbytnio jak sie za to zabrac. Szukam kogos kto ma jakiekolwiek pojecie na ten temat. To notatki do projektu: ETAPY BADAŃ 1)Określenie problemu badawczego jakie są przyczyny spadku sprzedaży dlaczego ludzie nie kupują naszych wycieczek? Jakie są kierunki zmian życia we Wrocławiu i w Polsce? Jakie grupy ludności są gł odbiorcami produktu ? Jaką przewagę w sprzedaży mają konkurenci? Formułowanie hipotezy Np. gl odbiorcami naszej uslugi będzie mlodziez licealna plus emeryci 2)Opracowanie planu badań wybór typu badań (opisowe , poszukiwawcze, przyczynowo-skutkowe) -wybór zmiennych składników, czynników do obserwacji i pomiaru wybór źródeł informacji (źródła mogą być wtórne i pierwotne) 3)Wybór metod prowadzenia i gromadzenia informacji 4)Przetwarzanie danych 5)Analiza i interpretacja wyników 6)Opracowanie raportu I ANALIZA OTOCZENIA 1)Analiza rozwoju produktu 3-5 lat, określenie wielkosci segmentu rynku z 6500 ludzi miasta 1% z tego to klienci danego biura 2)Analiza tempa rozwoju segmentu rynku 3)Określenie wielkości i tendencji rozwoju popytu 4)Określenie średniej konsumpcji poziomu nasycenia danym produktem na mieszkańca 5)Określenie długości życia produktu i charakteru produktów substytucyjnych analiza poziomu cen produktu i relacji do cen konkurentów 6)Analiza struktury kosztów różnych form dystrybucji określenie natężenia i rodzaju reklamy i promocji II Analiza postępowania nabywców kim jest nabywca, decydent, użytkownik? Jaki jest profil społeczno- demograficzny nabywcow Jaki jest poziom zamożności nabywcow Jakie są podst czynniki, którymi się kieruje konsument kupując produkt? Na jakie instrumenty marketingowe nabywcy są najbardziej wrażliwi? Jaką cenę produktu skłonny jest zaakceptować nabywca? Jakie są preferencje nabywców dotyczących form sprzedaży Jakie jest znaczenie produktu we wzorach spożycia realizowanych przez nabywców Presja okreslonej grupy społecznej w realizacji określonych wzorów, zadań Jakie są gł zastosowania produktu przez nabywców Jakie są przyczyny satysfakcji i niezadowolenia nabywców III Analiza konkurencji 1)Liczba bezpośrednich konkurentów 2)Udział w rynku najważniejszych konkurentów 3)Dominujacy typ postępowania konkurencyjnego 4)Źródło przewagi konkurencyjnej najważniejszych konkurentów 5)Pochodzenie przewagi kosztowej konkurentów 6)Siła marki obecnych konkurentów 7)Czynniki utrudniające wejście do sektora nowym konkurentom 8)Charakter i siła konkurencyjna produktów substytucyjnych 9)Stopień koncentracji dostawców i ich siła konkurencyjna IV Analiza struktur i rozwoju dystrybucji 1)koszty dystrybucji 2)kierunki rozwoju dystrybucji 3)korzyści z marketingu bezpośredniego 4)udział dystrybutora w wydatkach reklamowych 5)znaczenie _______ w badanym sektorze 6)udział w rynku każdego kanału dystrybucji PKB Czynniki makro-ekonomiczne obchody tempo inflacji warunki kredytowe, regulacje prawne elementy społeczno - kulturowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość papayek
moim zdaniem nadchodzi zmierzch wyjazdu Polaków na wycieczki i wczasy zagraniczne i Egipt lub Tunezja są już tak oklepane, że na nikim to nie robi wrażenia , poza tym wycieczki dla Polaków są droższe niż dla innych obywateli krajów EU i Polacy zostali obrażeni i chyba tak szybko się nie dadzą przeprosić , bowiem określono Polaków , którzy wyjechali na wypoczynek , że zbyt drogo kosztują bo za dużo żreją i za dużo piją , więc podobno firmy turystyczne muszą do Polaków dopłacać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×