Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość załamkaa s

blagam pomocy!!! ZGLOSZENIE DO ALLEGRO O NARUSZENIU ZASAD! jak to zrobic

Polecane posty

Gość załamkaa s

mam nadzieje ze ktos mi naprawde doradzi co z tym zrobic. kupuje na allegro juz dlugo ale pierwszy raz zdarzylo mi sie cos takiego. :( otóż: kupilam sportowe buty z PUMY we wrzesniu tego roku, za 130zł, (moze nie majatek ale dlugo zbieralam na te buty) :( sprzedawca posiada 10619 komentarzy pozytywnych a 15 negatywnych (w czasie zakupu mial mniej) niestety zauwazylam ze jeden but zaczol pekac na przodzie, zrobily sie w nim juz male dziurki i kreski ktore niedlugo beda peknieciami. a najlepsze jest to ze drugi jest w idealnym stanie! tak jakby jeden byl oryginalny a drugi nie! nawet ciut roznia sie noskiem.. z chlopakiem pisalismy do niego, dzwonilismy, ale on nas zbyl, wystawil negatywa za to ze sie upomnielismy! ! grozil nam nawet Sądem ze watpimy w oryginalnosc butow i odmowil reklamacji mimo iz POSIADAM PARAGON FISKALNY ZA ZAKUPIONE BUTY A NA AUKCJI PISZE "GWARANCJA NA BUTY 1 ROK" pisalam formularz do allegro o naruszeniu zasad ale niewiem czy to cos da, niewiem jak mam udowodnic to wszystko:( cholera pomorzcie, nie odpuszcze mu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość załamkaa s
ladaco----> bardzo cie prosze, nie nabijaj sie ze mnie bo to powazna dla mnie sprawa, potrzebuje kogos kto sie na tym zna a najlepiej kogos kto juz cos takiego musial zglosic do allegro:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość załamkaa s
blokers i ławkers----> tak jestem fajna, ale tak na powaznie to nabijacie sie, tak?? z cudzego nieszczescia:( MAM NADZIEJE ZE NA TYM FORUM ZNAJDE POMOC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do autorki....
Zgłoś to do rzecznika spraw konsumenckich!!! Poszukaj numeru w googlach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czegoś nie rozumiem
skoro na buty jest reklamacja 1 rok, to cze,u ten gosc sie rzuca? jakis pojebany na pewno was oszukal zadzwon do niego i go nastrasz, ze pchniesz sprawe dalej, ze nie odpuscisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość załamkaa s
pewnie nawet nie macie kont na allegro:D jestem fajna laseczka:) nie no kurde to zwolajcie ekipe ktora wie cos o tym, pliiiisss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kjhgfdlkjhgfd
po pierwsze za 130zl nie kupisz oryginalnych butow pumy !!!!!!!!!!!!!!! po drugie daj kolesiowi zly koment i opisz jak cie potraktowal po trzecie zglos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość do blokers i lawkers
blokers i ławkers spierdalaj jak nie chcesz pomoc dziewczynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobrze, że napisałaś do allegro. Musisz czekać na ich odpowiedź. A facet ewidentnie chce Cię zastraszyć. Nie daj się, tylko napisz do niego, kuluralnie, bez wulgaryzmów, że zgłosiłaś sprawę na allegro i żeby Cię sądem nie straszył, bo to ty masz paragon i buty, które masz prawo zareklamować, więc jak za 130 zł chce mieć problemy, to proszę bardzo. Możesz podać tego sprzedającego? Obejrzę jego aukcje. Przyjrzyj się też komentarzom negatywnym i użytkownikom, którzy je wystawili. Może ktoś miał taki sam problem jak Ty? Skontaktuj się, zapytaj, może ktoś z nim wygrał i Ci doradzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli ktoś ci odmawia zwrotu produktu zakupionego np na takim allegro to Cie robi w chuja bo masz prawo oddać w ciągu 10 dni. To złamanie prawa, gdyż sklepy internetowe są zobligowane do powiadomienia o tym prawie Klienta. Klient zawsze ma prawo zwrócić produkt w 10 dni od otrzymania produktu. Problem polega na tym, że e-klient nie zna swoich praw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość załamkaa s
ale buty nosilam i wtedy zaczol sie jeden rozwalac ale przeciez nie powinno tak byc, prawda! tyle zbieralam na te cholerne buty:( sluchajcie no dzwonilismy z chlopakiem, to nas zbyl, straszylismy go zgloszenieem do allegro, ze nie odpuscimy a on nas straszyl Sądem ale w mailu! debil i cham! i nie wiemy co zrobic dalej z nim... dostanie glupie ostrzezenie ale co to da:( gwarancja 1 rok, wyraznie pisze a on poprostu odmowil reklamacji za to ze ... wlasciwie niewiadomo za co., pomocy co daleJ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość idz do rzecznika
praw konsumenta, on ci doradzi. Napisz maila że się tam wybierasz. Wystosuj pismo do sprzedawcy (oczywiście popros rzecznika o pomoc i wyślij za potwierdzeniem odbioru. wcześniej sfaksuj pismo do sprzedawcy. możesz też zadzwonić do polskiej siedziby pumy i dowiesz się na temat gwarancji na obuwie. oczywiście poinformuj wczesniej ze zamierzasz udac się do rzecznika i ze zamierzasz rozmawiac z pumą .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od 2 marca 2000 roku polski konsument w sklepie internetowym ma zapewnione takie same prawa, jak klient z Unii Europejskiej – a to na skutek implementacji prawa unijnego. W efekcie klient polskich sklepów internetowych może korzystać z całej gamy uprawnień, jakie daje mu Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Kluczowy zapis tej ustawy, który powinien podnieść poziom zaufania do sklepów internetowych i zmniejszyć ryzyko związane z zakupem, to możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Co więcej, prawo obliguje właściciela sklepu internetowego do powiadomienia konsumenta o takiej możliwości. Niestety większość sklepów skrupulatnie ukrywa tę informację przed odwiedzającym konsumentem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość załamkaa s
HaPo----> czekaj, juz ci podam jego aukcje, zaraz... problem w tym ze buty maja miesiac, kupilam je 22 wrzesnia, ale maja gwarancje roku takze nie mialy prawa tak popekac! co ja pisze, jeden popekal, dziwne, prawda?? tak jakby wyslal jedna podrobe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idź do rzecznika dobrze Ci poradził. Może nawet samo powiadomienie delikwenta, że idziesz do rzecznika i do pumy przede wszystkim, może gościa ruszyć, jeśli towar jest nielegalny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tym razem to znowu ja/ ma podstawie przepisów ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów... nie można zwrócić UŻYWANYCH butów więc nie wymądrzaj się i nie wprowadzaj w błąd. załamkaa s Straszeniem zgłoszenia do allegro to możesz przekonać pryszczatego małolata a nie normalnego sprzedawcę (pewnie przedsiębiorcę). Moja propozycja nadal aktualna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ustawa ta nie dotyczy: inwestycji kapitałowych, ubezpieczeń, czynności bankowych, sprzedaży z licytacji, czyli aukcji internetowych, a także nieruchomości z wyjątkiem najmu. Zgodnie z ustawą: * Jeśli rezygnujesz z zakupu, to umowa pomiędzy Tobą a sprzedawcą uznawana jest za niezawartą i jesteś zwolniony ze wszelkich zobowiązań, musisz jednak oddać produkt w stanie niezmienionym (czyli nie możesz go używać przez te 10 dni), ale możesz go wypróbować (czyli przymierzyć, sprawdzić, jak działa). * Termin 10-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy. * Jeśli na stronie sklepu internetowego nie zostały podane informacje o: - nazwie i siedzibie sklepu, - cenie obejmującej także cło i podatki, - zasadach zapłaty, - kosztach, terminie i sposobie dostawy, - prawie do odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni, - miejscu i sposobie składania reklamacji to termin, w którym możesz zrezygnować z zakupu wynosi trzy miesiące. * Wzór protokołu odstąpienia od umowy można znaleźć na naszej stronie. * Nikt nie może żądać od Ciebie zapłaty za wycofanie się z umowy (odstępnego), takie żądanie jest bezprawne i nawet jeśli zostało zapisane w umowie (np. regulaminie sklepu), jest nieważne. * Jeżeli Twój zakup internetowy związany jest z kredytem lub pożyczką udzieloną Ci przez przedsiębiorcę, to odstąpienie od umowy (rezygnacja z zakupu) jest skuteczne także wobec umowy o udzielenie pożyczki lub kredytu. * Pamiętaj jednak, że prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) nie przysługuje Ci jeżeli: - zawarłeś w internecie umowę o okresowe dostarczanie artykułów spożywczych, - zawarłeś umowę on-line o wykonanie, w ściśle oznaczonym okresie, usługi dotyczącej zakwaterowania, transportu, rozrywek, gastronomii. * Jeżeli nie umówiłeś się ze sprzedawcą, usługodawcą inaczej (nie podpisałeś odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł także w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów: -zrezygnować z usługi rozpoczętej za Twoją zgodą przed upływem 10 dni, -zrezygnować z zakupu kaset video i audio, płyt CD (czyli wszystkich nagrań audiowizualnych), programów komputerowych, jeśli otworzyłeś ich opakowanie, -zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według Twojego indywidualnego zamówienia, -zrezygnować z produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu, -zrezygnować z prenumeraty prasy, -zrezygnować z usług w zakresie gier losowych i zakładów wzajemnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×