Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość alliska

fotelik samochodowy szukam porady

Polecane posty

Gość alliska

mam zamiar kupić taki fotelik, jednak zupełnie nie wiem jak montuje się foteliki w aucie i czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co oznacza ta informacja na czerwono w linku? ja mam samochód 3 drzwiowy a pasy zwykłe tzn. dwupunktowe chyba? w ogóle co to znaczy pasy 3punktowe? jestem zupełnym laikiem w tej kwesti czy ktoś może pomóc? http://www.sena.com.pl/index.php?page=catalog&catId=27&proId=13

Cześć. pasy z tyłu, jak i z przodu które przeciągasz przez pas i pierś to są pasy 3 punktowe. Pasy dwupunktowe to te które ma większość samochodów na siedzeniu z tyłu, pośrodku. Bocznen mają już pasy trzypunktowe. A zwijacz to chyba teraz wszystkie auta mają.

Gość alliska
a to już wiem o co chodzi, tzn że ten fotelik będzie chyba pasował, problem w tym że chcę go kupić w tesco i nie wiem za bardzo czy tam jest możliwośc przymierzenia do auta

Musiałabyś popytać. Myślę, że na pewno gdyby nie pasował, to będziesz mogła zwrócić, bez podawania przyczyny.

Gość a jego mozna montowac
tylem i przodem? ile kosztuje?

Gość alliska
99 zł

mam nadzieje ze jest bezpieczny...

Gość alliska
nie wiem bo nie znalazłam zadnych crashtestów ale cena jest ok i certyfikaty ma

Szczerze wątpię, by był bezpieczny. A co do montowania, to można go ustawiać zarówno przodem jak i tyłem. Ale przodem to zapewne do 10-11 kg.

Gość taki mały kolo
Ja kupilam chicco proxima ( jak sie okazalo nie jest bezpieczny) nie wiem na jaki go wymienic. Na pewno 9-25 kg Ale jaki ? Może jakies propozycje ( cena do 800 zł.