Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość chcekupicmeble

Czy kupować meble przez Internet?

Polecane posty

Gość chcekupicmeble

Zastanawiam się czy to dobry pomysł kupować meble przez internet. Wymieniamy sypialnię i mąż się uparł na meble z litego drewna, w naszej okolicy w sklepach bardzo drogie, alternatywą jest zakup przez internet bo taniej. Czasami robię zakupy przez internet ale co innego kupić perfumy a co innego łóżko :), bo przecież różne rzeczy się mogą stać jakieś obicia czy coś, a potem kłopot. No więc pierwsze pytanie czy coś takiego w ogóle kupować przez internet. Po drugie: znaleźliśmy już nawet tani sklep gdzie można dostać fajne mebelki www.urokdrewna.pl sprzedają swoje produkty też przez allegro (drożej niż na WWW - dlaczego?) i się teraz zastanawiam czy przez allegro nie będzie bezpieczniej zamówić. No nie znam się na tym ale wydaje mi się że allegro jakoś kontroluje te aukcje i w razie czego będzie można zwrócić towar. Proszę o opinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hej.kupilam osttanio swoje meble do pokoju za 1600 zl okolo a bardzo podobne znalazlam przzez internet za 1000 zl a po nastepne szukalam mebli i lozka.na meble w sklepei sie zdecydowalam a na lozko poczekalam bo bylo za okolo 1400zl.Znalazlam na allegro ladna rogowke za 800 zl.Teraz sie ciesze ze nie wydalam takiej kasy.a malo tego za jakis czas znalazlam na allegro takie same lozka jak proponowali mi w sklepie o 600 zl tansze.no zdzieraja w skelpach co tu duzo gadac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kupujsmiało