Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Maxwellka

Dlaczego tyle ludzi w Polsce uznaje sie za wyksztalconych?

Polecane posty

Gość Maxwellka

Przeciez studia humanistyczne i pedagogiczne swiadcza tylko o glupocie - studiuja tam tylko najwieksze tlumoki, ktore chca zdobyc wyksztalcenie latwym kosztem

Gość HMMMMMMMMMMMM
zaraz zostaniesz pożarta przez "magistrów" :(

Gość akurat jestem po studiach
technicznych ale powiem, ze takie ogólnikowe stwierdzenie swiadczy tylko o głupocie autorki

Gość wszystkie kiczowate :/
a wyobrazas sobie coby było jakby nie było: pedagogów, psychologów, prawników, polonistów, historyków itp ?

Gość Maxwellka
Nie mowie, ze nie potrzeba tych zawodow, ale nie w takiej ilosci. Dzis co drugi ma takie wyksztalcenie, a przeciez nie potrzeba ich tylu

Gość eliss11
Maxwellka strasznie uogólniasz. Studiowałaś na kierunku humanistycznym, że wiesz kto się tam uczy, jak wyglądają studia? Dla mnie głupotą byłoby, gdybym wybrała się na Politechnikę nie radząc sobie za dobrze z fizyką i chemią. Piszesz 'studia humanistyczne i pedagogiczne', ale przecież pedagogika zalicza się do nauk humanistycznych.

Gość wszystkie kiczowate :/
to sa dwie inne sprawy, ze jest ich za duzo, a ze nie powinno sie ich w ogole uznawac za wyksztalconych.

Gość bo chcą stworzyć prawdziwą
rozumiem, że sama nie masz wyższego wykształcenia i problem z dobrą pracą. Więc ponarzekasz, że tyle ludzi z wyższym... Skoro te humanistyczne takie łatwe, to je skończ, obroń magisterium i wtedy pogadamy. Myslę, że wykształceni ludzie chyba są powodem do chwały a nie do wstydu. A patrząc na niektóre wpisy, to analfabetów mamy też w Polsce dostatek

Gość jsaaarfgrafag