Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czy ja mam pecha

Szukam dziewczyny od 6 miesięcy

Polecane posty

Gość czy ja mam pecha

Na wstępie kilka słów o mnie: mam 28 lat, 45 cm w bicepsie :),przystojny , jestem po studiach i nieźle zarabiam . Od 4 miesięcy szukam dziewczyny, z oczywistych powodów bardzo ładnej (sam jestem przystojny), mądrej, inteligentnej(kiedyś taką miałem). Myślicie że znalazłem ? Są tylko bardzo ładne z próżnią w głowie :(. Chyba pozostaje mi zostać samotnikiem. Przeciętne dziewczyny, choć nie wiem jak genialne mnie nie interesują, faceci też (nie jestem ciotą). Może podpowiecie mi gdzie szukać ładnych i mądrych dziewczyn ? Gdzie się "ukrywacie"? :D

Gość vgbhknjlmk,
teraz kazdy chooj po studiach i z pusta glowa :D

Gość DiscoDiva
haha gdyby nie Twój wiek, pomyślałabym, że to mój eks założył ten topik :D wszystko inne się zgadza :D

Gość takaładna
Szukaj,szukaj,ciekawe gdzie ich tak szukasz..

Gość widocznie nie jestes taki
przystojny- szukaj takiej przeciętnej- swój na swojego trafi

Gość czy ja mam pecha
Jestem dosyć inteligentny i oczytany, w pracy też radzę sobie bez najmniejszych problemów.

Gość białepółpantoflaki
Bardzo ładne i mądre dziewczyny mają już facetów. Więc albo obniżysz wymagane minimum albo już dziś zaopatrz się w gumową przyjaciółkę

Gość grrrruum
A tutaj tez mozna sie wdac w twoje łaski? Bo jestem zainteresowana, tylko skąd jestes?

Gość czy ja mam pecha
Cream , Polska i dobre dyskoteki buhaha

Gość czy ja mam pecha
" grrrruum A tutaj tez mozna sie wdac w twoje łaski? Bo jestem zainteresowana, tylko skąd jestes?" Trójmiasto, ale znajomości przez internet nie zawieram.

Gość czy ja mam pecha
"Darker Oj chyba jednak jesteś ciotą. Kiedy macie święto pedała?" W realu za takie coś bym ci zajebał w ryj :)