Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Anka Skakanka 1983

Mam 27lat i jestem w ciazy. czy to nie za wczesnie?

Polecane posty

Gość Anka Skakanka 1983

zadna z moich kolezanek nei ma dzieci, robia kariere, a ja dopiero zrobilam studia - 2 kierunki , mgstr, podyplomowe i jestem zielona na rynku pracy. Nie zobaczylam jeszcze swiata i nie wyszalalam sie, BOJE SIE BYCIA MATKA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anka Skakanka 1983
a mowie powaznie, nie jestem gotowa, mialam tyle planow..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sansibra
Autorko ja uwazam ze w twoim wieku to juz ostatni moment jak na pierwsze ZDROWE dziecko. Masz 27 lat wiec juz szalenstwa powinnas miec za soba.Wedlug mnie w pozniejszym wieku rodza sie dzieci z roznymi dolegliwosciami bo nie ma to jak mloda w pelni sily kobieta. To tylko moje skromne zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sylwio1984
ja cie rozumiem. z premedytacja tez bym nie zaszla w tym wieku. tyle jest rzeczy, ktore mozna zrobic tylko dopoki sie nie ma dzieci. ale jesli ci sie przydarzyla tzw. wpadka to widocznie tak mialo byc, sprobuj potraktowac to jako dar. dziecko bedzie cie kochac jak dotad nikt i ty je rowniez. czeka cie wiele pieknych chwil. zycze najlepszego!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach