Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

gerir

Moja narzeczona uderzyła małe dziecko!!!

Polecane posty

Jestem na nią wściekły, potrafiła uderzyć z całej siły w twarz małego ośmioletniego chłopca. Moja siostra poprosiła mnie ostatnio bym zaopiekował się jej synem przez kilka godzin, zgodziłem się. A dzieci są jak dzieci, zajrzą w każdy kąt i siostrzeniec przypadkowo zniszczył jej szminkę a ona wpadła w taką histerie i stało się. Podniosła rękę na dziecko. Dałem jej pieniądze i kazałem wyjść.

Gość nie dziwię się że uderzyła
bachora, gdyby jakiś dzieciak zepsułby moją własnosc gorzko by tego pożałowało.

sama byłam bita w dzieciństwie i co? i wyszłam na ludzi pracuję jako pakowaczka a nie jak moje koleżanki chleją ćpają i się puszczają...a moje dzieci będę tak tłukła że będą miały dupy sine 24/7!!!!!

Gość proszeopmocp
masakra, dobrze zrobiles ;/ dziecko jak dziecko,bylabym zła i na pewno krzyknełabym na niego, ale nigdy w zyciu nie uderzylabym malego dziecka w twarz!!! idiotka, przepraszam za wyrazenie,ale to idiotka

a te moje koleżanki co nie były bite to do kościoła nie chodzą, takie rozpuszczone!!!

Gość jodła modrzewiowa
no to źle o niej świadczy, jako ew. przyszłej matce ale i jako o człowieku, ma problem z samokontrolą i opanowywaniem gniewu, szok, moi bratankowie jak są u mnie to ciągle coś psują, a to wyleją coś na nowe obicia a to stłuczą wazon itd, ja nawet się na nich nie gniewam bo wiem, że to niechcący i każdemu się zdarza uważaj, bo kiedyś uderzy ciebie

Porażka, jak można dziecko za szminkę w twarz uderzyć... Dobrze zrobiłeś ;/

Gość smalczykowa
Chlopak nie powinien grzebac gdzie mu sie podoba, jak najbardziej zasluzyl na opierdol, ale bicie to przesada. I nie dlatego , ze dziecko, tylko w ogole nie bije sie innych ludzi, no chyba ze w obronie wlasnej.

Gość Katherinne