Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jestem gÓpia

MÓGŁBY MI KTOŚ WYTŁUMACZYĆ KRZYŻÓWKI GENETYCZNE ?

Polecane posty

Gość jestem gÓpia

jw. kompletnie tego nie rozumiem , a ja albo jestem tempa albo nauczycielka źle mi to wytłumaczyła :D nie chodzi o cechy fizyczne tylko o dziedziczenie chorób np mukowiscydoza daltonizm fenyloketonuria wzywam wszystkich ludzi dobrej woli ! błagam jutro mam spr i nie czaje tego kompletnie ! :P

Gość olipierdoli
a to sa te choroby przenoszone na chromosomie y wyłącznie?

Gość olipierdoli
mukowiscydoza. musza sie spotkac oboje rodzicow z allelem recesywnym obarczonym mukowiscydoza i na wskutek.. hmm tworzenia nowego organizmu. czyli mieszaniu sie genów. potomek otrzymuje dwa allele recesywne czyli bedzie chory.

Gość olipierdoli
ta fenylo cos tam podobnie jak mukowiscydoza

Gość jestem gÓpia
jestem z humana wiec wtf ? :D tzn ja w zeszycie mam cos takiego: Mukowiscydoza M- allel niewarunkujący choroby m- allel warunkujący chorobę P: *znaczek kobiet* Mm X mm *znaczek mężczyzny* F1: Mm, Mm , m m , m m i robimy to na obie płcie i musimy podać prawdopodobieństwo w procentach. istna magia.

Gość jestem gÓpia
potem robiliśmy to w tabelkach i to chyba jest łatwiejsze co ? matko jak ja tempa jestem.

Gość olipierdoli
czekaj.. czyli Mm to kobieta, a mm to mężczyzna? no to będzie 50% szansy.

Gość olipierdoli
czekaj narysuje ci to w paincie :P

Gość jestem gÓpia
ok dzięki ci :D

Gość Fanka__Tolkiena