Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Paulina36lat

Jak zalozyc punkt opieki nad dzieckiem lub przedszkole???

Polecane posty

Gość Paulina36lat

Po 13 latach zostalam zwolniona z pracy. Pracowalam na poczcie. Powoli likwiduja poczty i zwalniaja ludzi. Mieszkam w malym miescie i ciezko tu znalezc prace, tym bardziej, ze nie ma firm , fabryk tylko same sklepy. Jestem po studiach pedagogoicznych i pomyslalam ,ze moglabym zalozyc punkt opieki nad dzieckiem lub przedszkole. Czy ktos jest obeznany w tym temacie??? Jakie krytweria, przepisy obowiazuja.??? Ile trzeba w ten interes wlozyc??? Jak wogole zaczac dzialac???Czy sa jakies doginansowania z UE ???Z gory dziekuje za pomoc.

Gość goos
google nie gryzie

Gość Paulina36lat
Przepraszam, przegladalam w google.Jest bardzo duzo informacjii nie wiem ,ktore sa aktualne. Chcialabym abys ktos doradzil, podpowiedzial.

Gość Paulina36lat
Czy ktos pomoze!!!

Gość Paulina36lat
Naprawde nie ma nikogo, kto moze pomoc

Gość goos