Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość coraz bardziej zawiedziona!

Dlugie , bezowocne starania o dziecko w dojrzalym wieku! Grupa wsparcia!

Polecane posty

Witam was wszystkie mon cheri założyła nowy topik . Dlugie starania o dziecko w dojrzalym wieku . Grupa wsparcia. Kontynuacja!

Coco tytul ten sam , zeby latwiej bylo znalezdz ! Tylko bezowocne wywalilam ! Zeby nie dolowac ;)

Gość gość
gerwazy buhahahha ale ten pies to szczur,pewnie taki jak ty :D :D :D

Witam miłe Panie, u mnie pogoda piękna, Mandarynko wszystkiego dobrego z okazji urodzin, Karmi przykro że życie jest tak okrutne, głowa do góry daj sobie szanse jeszcze do końca roku, u mnie 14 dc, owulacji nie widać, we czwartek na monitoring, Gerwazy działaj dalej, pozdrawiam wszystkie staraczki i nie tylko, miłego dnia

To cholerstwo nie chce wskakiwać , nie ma postów, szkoda pisać bo nie wiadomo czy nie zniknie post, ech co za bezsens , pomarańczowe , nieżyczliwe nich stąd spadają,

Gość gość
Jolka gdybys czytala posty , to bys zauwazyla , ze topik przeniesiony , link troche wyzej .

Hallo ! Jest tu kto ? Dziewczyny zapraszamy , gdzie sie pogubilyscie ??? X Jolka nowy adres mamy , wrzucilam link jest kilka postow wyzej ... Czekamy na Ciebie :) i reszte !!!

Gość gość
Test :(

Gość gość
Witam! Nie wiem czy moje słowa pomogą komuś ale przedstawie wam moją sytuacje.Staraliśmy się kilka długich lat.Odwiedziliśmy setki lekarzy najlepsze kliniki i ciągle nic.Również zrobiliśmy kilka inseminacji.Staciliśmy fortune i ciągle to samo.Wszystko z wami jest w porządku prosze probować dalej.Daliśmy sobie spokuj.Przestaliśmy myśleć o tym.Zmieniliśmy środowisko (mam na myśli kraj).Po siedmiu latach ,żona urodziła pięknego syna,a po następnych 3 następnego.Najgorsze to cały czas zadawać sobie pytania czemu?, dlaczego? albo uprawiać seks tylko z myślą w głowie może tym razem.Warto wyczyścić sobie umysł nie myśleć ciągle o ytm bo po czasie to się robi jak fobia i mania prześladowcza samego siebie.My tak zrobiliśmy i zostaliśmy szczęśliwymi rodzicami dwójki naszych synów

Gość Tupolew 154
Fajnie czytac takie wpisy:)zycze Wam wszystkiego najlepszego a topik jest przeniesiony,moze tam napisz do dziewczyn to się ucieszą:)

Gość gość
3. My nie szukamy NAJTANSZEJ tylko NAJLEPSZEJ opcji. Wiem, ze wielu ludzi boryka sie z problemami finansowymi i rozumiem to ale akurat dla nas finanse nie maja najmniejszego znaczenia! Dlatego ciezko nam bylo dogadac sie z doktorkiem, ktory staral sie nam zaoszczedzic kase na "niepotrzebne" leczenie. x To po prostu nie dla nas...jakas klinika z tylu budynku na koncu parkingu...To po prostu nie jestesmy my. najwyrazniej NIE WIDAC po was jacy to jestescie zamozni, lekarz wzial was za takich samych ludzi z jakimi tu gadasz i za taka osobe jaka prawdopodobniie jestes w realu (bo na kafe mozna byc kilkolwiek) to po poprostu nie wy.. ach ach.. smieszne, wy jestescie z przodu parkingu?

Gość Jewell
Looking for a job buy stendra At euronews we believe in the intelligence of our viewers and we think that the mission of a news channel is to deliver facts without any opinion or bias, so that the viewers can form their own opinion on world events.

Gość Earle
I'm interested in this position sell beside clonazepam purchase deserves The crisis is only the latest in a series of budget battles in recent years that have spooked investors and consumers. The uncertainty has weighed on the economy and boosted the unemployment rate by 0.6 of a percentage point, or the equivalent of 900,000 jobs since late 2009, according to a new estimate by the Peter G. Peterson Foundation, a think tank.

Gość Gayle
Insert your card coupons for benicar In contrast, corporations simply furnish their venture arms with the cash they need, removing the need for outside fund raising. They usually do not have to file paperwork with the Securities and Exchange Commission about the creation of their venture businesses.

Gość Odell
I've only just arrived spasmodic latisse online rush CUBA STANDARD â In a move that considerably broadens Cuban health service exports and generates hundreds of millions of dollars in revenues, the Brazilian health ministry and the Pan American Health Organization (PAHO) agreed Aug. 21 to contract 4,000 Cuban doctors as a backbone for a fast-expanding medical program in needy regions of Brazil.

Gość Steep777
Could you tell me the number for ? diflucan pill 200mg A growing number of people are diagnosing their own medical problems and buying medication online, which has led to a surge in trade in fake and illegitimate drugs that are being supplied without a prescription.

Gość Tracey
Could you tell me the dialing code for ? http://www.maruswim.com/size-guide finance sheet An Illinois businessman outraged by a court order that he return more than $500,000 in insurance money related to a 2001 wreck that killed his teenage son wanted to pay the money back in pennies in protest, only to recognize that was unfeasible.

Gość Jarvis
What's the interest rate on this account? http://www.wonderbra.ca/innovation/ tenormin 50 mg tabletas If it wins, "Breaking Bad" will take the drama prize for the first time, and timing might have something to do with its good fortune. Although its nominations are for the program's fifth season, the eight episodes of the AMC show's sixth and final season began airing in August, before Emmy voting concluded, to widespread acclaim from fans.

Gość Laurence
Yes, I play the guitar where can i buy flagyl metronidazole Keira Knightley is officially off the market! The 'Pirates of the Caribbean' actress said 'I will' to boyfriend James Righton recently after dating the British rocker for a little more than a year, People magazine reports. Though the couple has said they will not be releasing any details about the proposal, Knightley was spotted flashing her new engagement ring while leaving a London restaurant with Righton on May 30, 2012.

Gość Fausto
Will I get travelling expenses? http://www.professorpotts.com/about-me/ cash advance 92831 "And if we can do that, if we can make those good predictions, then we'll also have some tools to apply to the rest of the Antarctic and the Greenland ice sheet as well," he told BBC News.

Gość Coleman
How do you do? http://digitallocksmithsinc.com/get-informed/ allopurinol 20 mg Sultan Taylor, Chief Superintendent of Safer Transport Command (STC), said of Operation Cubo: "The STC works to keep the travelling public safe and part of our duty includes carrying out operations such as Cubo which help to keep uninsured and dangerous drivers off London's roads."

Gość gość
Nie ma co się poddawać tylko trzeba o siebie dbać całyyyy czas ! Ja ćwiczyłam notorycznie naprawdę dbałam o swoje ciało bardzo. Do tego nawet warzywa i owoce , nawet ferti lady brałam dość długo i wiem , że to wszystko pomogło ! Naprawdę trzeba dużo cierpliowści.