Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość taka.jedna.ja

groupon/problem

Polecane posty

Gość taka.jedna.ja

hej 17 pazdziernika zamowilam na grouponie bielizne termoaktywna firmy extremus za 89 zl, zaplacilam za nia, wypelnilam formularz, dostalam inf ze towar zostanie wyslany w ciagu 10 dni i do dzis towaru nie mam :-/ pisalam do groupona i czekam na odp, probowalam dodzwonic sie do firmy extremus ale nikt nie odbiera zastanawiam sie co dalej robic...jezeli ani groupon nie odp, ani z tamtymi nie da sie skontaktowac mial ktos podobna sytuacje? dodam ze to byly moje 1 zakupy i na pewno ostatnie na grouponie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marilenka
Miałam taki problem z grouponem, ale nie w PL. Dzwoniłam, nie odpowiadali, pisałam, też nie, aż w końcu po trzech tygodniach (!) ktoś odebrał i oddali mi kasę nie na moje konto, ale na konto groupona. Niestety kupowanie w grouponie to ryzyko, klient nie jest zapezpieczony. Jeśli nie uda Ci się z nimi skontaktować, idź na policję i do jakiejś instytucji broniącej w Polsce praw konsumenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka.jedna.ja
dzieki jestem zaskoczona, inaczej to sobie wszystko wyobrazalam zwlaszcza ze sprzedanych przedmiotow mieli ponad tysiac moze stad te opoznienia, ale dlaczego nie odbieraja tel ? ciekawe czy groupon cos odp a na policje nie wiem czy jest sens isc bo to 89 zl, a oni chyba ponizej kwoty 130 zl nie zajmuja sie takimi sprawami "na powaznie" chociaz moge sie mylic dzieki za odp!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Yrek_śląsk
Powiem tak: ja ostatnio dokonałem zakupów na portalu zakupów grupowych- zapłaciłem za produkt i dodatkowo w sklepie za przesyłkę dostałem info że wysylka do 5 dni roboczych mija 12 dni a towaru nie ma... sprawdzam regulamin faktycznie wysylaja do 5 dni ale w przypadku skorzystania z zakupów grupowych wysyłka nastepuje do 21 dni roboczych..... wiec proponuje autorce tematu uzbroic się w cierpliwośc i poczekac może faktycznie byc tak samo jak u moim przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Groupon.pl
Drodzy Grouponowcy, chcielibyśmy Was uspokoić - wszyscy otrzymacie zamówiony produkt ze sklepu Extremus. Prosimy jednak o chwilę cierpliwości. Przesyłki są realizowane dopiero od niedawna, dlatego mogą wystąpić pewne opóźnienia w dostawie. Jeśli macie jakieś pytania dotyczące zakupionej oferty, wyślijcie maila do działu obsługi klienta Groupon, w tytule wpisując EXTREMUS. Na każde Wasze zgłoszenie na pewno odpiszemy. Z pozdrowieniami Zespół Groupon.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mappoletereka
Witam Grupon chyba kpiny sobie jakieś urządza. Ja również zakupiłam ww. bieliznę miała być dla męża na imieniny. Przelew został zrobiony 26 października do dzis dnia (10 listopad) towaru nie ma. Grupon złamał zasady umowy które zaoferował klientom (grupon miał byc dostępny zaraz po zakupie). Formularza nie można było wypełnić z winy Grupona az do 7 listopada ( i 7 grzecznie ten formularz wypełniłam). Dzis do mnie napisali że nie wypełniłam formularza cyt: "Wasze groupony straciły już ważność, jednak wspólnie z naszym Partnerem zdecydowaliśmy się umożliwić Wam ich realizację. " - czyli łaskawie zgadzają się żebym ten formularz wypełniła ponownie. Proszę wszystkich którzy czuja się oszukani przez firmę grupon o kontakt pod adresem setita@gazeta.pl. Domniemuję że grupon dopuścił się przestępstwa polegającego na przetrzymaniu środków finansowych interesantów celem osiągnięcia korzyści majątkowej, ponadto nie wywiązał się z umowy zawartej z klientami. Pozew grupowy kierowany do UOKiK w trakcie przygotowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z ofertami z zakupów grupowych trzeba uważać. Słyszałam już historie o różnych wpadkach, niezrealizowanych kuponach. Sama korzystam z serwisu www.godealla.pl - z resztą właśnie tam był niedawno taki raport na temat różnych pseudopromocji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Groupon.pl
Drodzy Grouponowcy, Zarówno nam, jak i partnerowi jest bardzo przykro z powodu powstałych opóźnień. Staraliśmy się najszybciej jak to możliwe rozwiązać problemy i mamy nadzieję, że już wszystko jest w porządku. Jesteśmy w stałym kontakcie z partnerem i mamy potwierdzenie, że wszystkie zamówienia są sukcesywnie realizowane. Przepraszamy za wszystkie utrudnienia i opóźnienia. Z pozdrowieniami Zespół Groupon.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mrat
również zakupilam bielizne termoaktywna i do tej pory nie dostalam przesylki!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Quitem
Dzisiaj mamy 25 listopada i nadal nie otrzymałem bielizny!!! Czy ktoś ją w ogóle otrzymał?? Takie tłumaczenia czy przeprosiny niestety nie wystarczą grupon.pl. Sprawę kieruje do RSK!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Nie mam więcej pytań......
Czy aby wysłałaś zwrotnego maila do groupona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karlasz
Witam, ja również zakupiłam bieliznę termoaktywną na grouponie, było to 19 października i do dziś nie otrzymałam zamówionego i opłaconego towaru. Pisałam do groupona, obiecali, że dostanę towar do 25 listopada. Nie dostałam, więc napisałam, że chcę zrezygnować z zakupu i proszę o zwrot pieniędzy. W piątek wysłałam maila z taką wiadomością i oprócz potwierdzenia, że wiadomość została przyjęta, i że dowiedzą się czy już moja przesyłka jest realizowana nic nie otrzymałam. Do Łodzie, do sprzedawcy nie można się dodzwonić. Jutro chyba zadzwonię do groupona, nie podaruję im 159 zł. I już na pewno niczego nie zamówię prze groupona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fry1
niestety ja również dałem się naciągnąć na bieliznę Extremus...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mapapoletka
Najgorsze jest to że oni ją wciąz sprzedają. Nie ozumiem tego - nie zrealizowali zamówień z listopada a sprzedają następne: http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/extremus-shopping/1791861 i to ile /! Jesli tak dalej pojdzie zbierze się spora grupa osób które pójdą z ta sprawą do sądu a grupon nie wypłaci sie przez kilka lat z zasadzonych odszkodowań. Zgłaszajcie sie do mnie na setita@gazeta.pl. Razem będzie nam łatwiej cokolwiek wyalczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Quitem
No i dlaczego się nie wypowie grupon.pl? Jeśli faktycznie extremus wysyła dziennie 150 szt to dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane? Do sądu z nimi!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karlasz
Dziś udało mi się dodzwonić do extremusa, kazali przesłać kod groupona i mieli oddzwonić i wyjaśnić zaistniałą sytuację. Zadzwoniłam też do groupona i powiedziano mi, że rozpoczęto anulowanie transakcji. Postanowiłam, więc kodu do extremusa nie wysyłać, czekam na anulowanie i zwrot kasy. Osoba z groupona wyjaśnia sprawę z extremusem i jak wyjaśni to mnie powiadomi i anuluję transakcję, póki co od rana żadnej wiadomości z groupona nie dostałam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marzelka
Witam z oferty EXTREMUSA skorzystałam 20.10.2011. czekałam cierpliwie, od groupona dostałam informacje z przeprosinami o opóźnieniu realizacji, później obiecali, że do 25.11. otrzymam towar, niestety jest już 01.12., a ja nic nie mam, ani bielizny, ani pieniędzy jestem okropnie zła, bo korzystałam pierwszy raz i to miał być prezent na imieniny męża "Sławomira" :( :( na kolejne maile wysłane do groupona odpowiedzi już nie dostałam, więc zadzwoniłam (dzisiaj), Pan rozmawiający ze mną poinformował mnie, że nie jest kompetentny do wyjaśnienia sprawy, mam czekać na odpowiedź mailową (do 14 dni) no i jeszcze wywnioskowałam z rozmowy, że jeżeli będę chciała zrezygnować z kuponu to mogę mieć problem więc kontaktuje się z "mapapoletka"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ostry
Nie znam drugiej takiej firmy, wałek na wałku. Kupiłem bielizne w pazdzierniku, oczwiscie nie otrzymalem ani tego ani zwrotu kasiorki do dzisiaj. Myśle że to nie jest kwestia problemów technicznych tylko robienie z nas bałwanów i to w biały dzień. Praktycznie o każdą informację ze strony groupona trzeba walczyć, chyba tylko jedną wiadomość o opóźnieniach pofatygowali się wysłać i to na dodatek w odpowiedzi na skargi. Jak można mieć klientów tak głęboko gdzieś? Sami nie trzymają się terminów, nie wypełniają się z umowy jaką niejako zawierają z klientem, ale grożą problemami przy rezygnacji. Może faktycznie dobrym pomysłem byłby pozew grupowy choćby żeby odzyskać pieniądze? Chyba nie mam już nadziei na happy end ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hopl
a nie możecie napisać pisemnie za potwierdzeniem odbioru wezwania do wydania towaru lub zwrotu pieniędzy? Dać im termin na reakcję np 7 dni. Jeśli nadal nie ma reakcji. Napisać drugie pismo z odnośnikiem do poprzedniego, że nie zareagowali i postraszyć ich, że jeśli nie otrzymacie zwrotu pieniędzy sprawę kierujecie do UOKiK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marzelka
Tak Tak i to jest chyba dobry pomysł, na piśmie i za potwierdzeniem, bo na reklamacje mailowe już nie odpowiadają, Wiem, że pracownicy groupn zaglądają na tą stronkę, a więc parę słów "jeżeli swoich klientów traktujecie poważnie to bardzo proszę nie zachowujcie się jak gówniarze i stawcie czoła problemowi oraz w profesjonalny sposób rozwiązujcie sprawy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karlasz
Dziś otrzymałam przesyłkę z bielizną termoaktywną. Nie przyczynił się do tego w żadnym wypadku groupon. Wysłałam sms-a z nr grouponu i moimi namiarami do Extremusa, pan oddzwonił i obiecał wysłać. Wspomniał coś, że groupon podał mu tylko nr grouponów wraz z zamówioną ilością, rzekomo nie miał danych adresowych. Spróbujcie zrobić tak jak ja. Oczywiście w sprawie anulowania zamówienia groupon milczy jak zaklęty. Teraz to ja ich też nie powiadomię, że to już nieaktualne. Dopiero jak się odezwą do mnie to im odpiszę odczekując odpowiednią ilość dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SpirionX
Groupon i Extremus - NIE POLECAM !!! U mnie: 17.X - zamówienie bielizny, e-mail do Extremus z wyborem rozmiarów, odpisali (teraz na pewno znają już mój adres e-mail i numer kuponu!).. 8.XI - Groupon informuje, żeby chwilkę jeszcze poczekać.. 22.XI - zgłaszam problem, Groupon pięknie odpisuje, że towar będzie u mnie max do końca miesiąca.. 8.XII - nadal nic :[ Jestem coraz bardziej zły i zawiedziony. Internet to ponoć bardzo potężna broń.. liczę na to.. a swoją drogą, ciekawe kto obraca pieniędzmi tych kilku tysięcy klientów? Kto czerpie z tego korzyści? Groupon, czy Extremus? Kto jest tutaj największym oszustem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Groupon.pl
Drodzy Grouponowcy! Jest nam niezmiernie przykro z powodu trudności związanych z realizacją oferty na odzież termoaktywną Extremus. Zapewniamy, że zarówno Partner, jak i Groupon starają się jak najszybciej obsłużyć wszystkie zamówienia. Problemem nie są moce przerobowe Partnera tylko obsługa logistyczna wysyłki produktów. Aby przyspieszyć ten proces zaproponowaliśmy nawet Partnerowi oddelegowanie kilku naszych pracowników do pomocy przy pakowaniu. Ze względów organizacyjnych nasza propozycja pomocy nie została jednak przez Partnera przyjęta i zdecydował się on na rozszerzenie wsparcia logistycznego we własnym zakresie. Partner zadeklarował też, że w najbliższych dniach upora się z realizacją wszystkich zamówień. Jednocześnie dementujemy pojawiające się w różnych miejscach informacje, że opóźnienia w wysyłce są wynikiem nie dostarczenia przez Groupon list adresowych odbiorców lub opóźnień w płatnościach. Jedynie pierwsza partia adresów z przyczyn technicznych została przesłana Partnerowi z kilkudniowym poślizgiem (co w chwili obecnej jest zupełnie bez znaczenia), jednak wszystkie kolejne listy wysyłkowe dostarczane są terminowo, zaś wszelkie rozliczenia finansowe są przeprowadzane na bieżąco i bez opóźnień. Pragniemy także zapewnić, że trudności logistyczne związane są tylko z produktami z pierwszej oferty firmy Extremus. W przypadku kolejnych ofert wprowadziliśmy opcję odbioru produktów w Paczkomatach, dzięki czemu udało się wyeliminować pierwotne problemy z wysyłką. Raz jeszcze przepraszamy wszystkich Klientów za powstałe opóźnienia. Z pozdrowieniami Zespół Groupon.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no niestety nie do końca prawdą jest co Groupon pisze wyżej ponieważ otrzymałam mailową informację od firmy EXTREMUS 2 tygodnie po mojej wpłacie i rejestracji kuponu że EXTREMUS nie otrzymał pieniędzy od Groupona ...... Więc ktoś ewidentnie nawalił tylko że nikt nie chce się do tego przyznać :( Mi wiszą 2 zakupy które zapłaciłam i których nie mam, i jakbym to forum znalazła wcześniej to chyba bym z tej oferty nie skorzystałą, mniej nerwów i oszczędziłabym sobie dużego rozczarowania. Tak że proszę uważać na mix tych 2 firm bo może i ta bielizna i skarpetki będą ale nie na ten sezon ........ Piszcie czy ktoś coś dostał?????!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karlasz
sskarb - ja dostała. Wyżej opisałam jak do tego doszło. Kosztowało mnie to trochę nerwów, ale w końcu udało się. Ale nigdy więcej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Quitem
Dzisiaj właśnie otrzymałem bieliznę. Ale proponuję kontakt na maila z Extremusem. Trzeba naciskać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marzelka
Witam Wczoraj otrzymałam swoje zamówienie (z 1,5 miesięcznym opóźnieniem), nie wiem czy to pomogło, ale były maile i sms do exramusa. Niestety to było moje pierwsze i ostatnie zamówienie z groupona.pl. Życzę wszystkim oczekującym wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz dużo cierpliwości :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość justygo
Kolejna sciema: zamowilam kamere, "koszt calkowity" xx, po 2 tygodniach dostalam pismo z urzedu celnego, ze mam dostarczyc dowody zakupy, dokumenty itp... i zaplacic clo albo podatek VAT. Sprawe zglosilam do groupona ponad 2 tygodnie temu, kilkakrotnie dzwonilam i wysylalam maile i oczywiscie cisza... za 6 dni kamera zostanie odeslana tam, skad przyszla, a ja zostane bez prezentu dla meza na swieta... ciekawe, ile zajmie im oddanie kasy. Ot, caly groupon. Nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Groupon.pl
Drodzy Grouponowcy, Prosimy, abyście nie zrażali się pismem otrzymanym z urzędu celnego. Jeżeli jesteście zdecydowani na odbiór kamery cyfrowej, wyślijcie koniecznie maila do naszego działu obsługi klienta. Pokryjemy dodatkowe koszty związane z cłem. Z pozdrowieniami Groupon.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mappoletereka
Oto mail jaki otrzymałam z extremusa: Zamówienie jest w trakcie realizacji. Wysyłka nastąpi w tym tygodniu. Groupon niestety coraz częściej zaczyna podawać klientom nieprawdziwe informacje. Niestety mamy ogromne opóźnienia spowodowane przez Groupon. Oni zajmują się przyjmowaniem zamówień, które potem przesyłają do nas, wystąpiły u nich pewne problemy techniczne co automatycznie spowodowało nasze opóźnienia w realizacji zamówień. Do dziś nie otrzymaliśmy wszystkich zamówień. Ponadto Groupon był zobowiązany poinformować klientów o zaistaniałych problemach i opóźnieniach. Jesteśmy zobowiązani realizować zamówienia zgodnie z kolejnością w bazie danych firmy Groupon. Zamówienia są w trakcie realizacji, lecz nawet w przesłanej nam przez Groupon bazie danych występują liczne błędy, które sami musimy poprawiać. Postaramy się zrealizować zamówienia jak najszybciej, lecz Groupon wciąż wprowadza zmiany do bazy danych i kolejność zamówień często się zmienia. Błędnie podany przez Groupon termin realizacji (10 dni) to termin w którym można zrealizować kupon (złożyć zamówienie). Wysyłka następuje po otrzymaniu od Groupona bazy danych zamówień i ten termin jest dużo dłuższy. Jeśli są Państwo zainteresowani zwrotem kosztów proszę kontaktować się z Grouponem (22) 496 08 88, gdyż to do nich idą pieniądze, my otrzymujemy pieniądze tylko za dostarczone zamówienia. Pozdrawiam i przepraszam za problemy, lecz przez zaniedbania Groupona nie nadążamy z odpisywaniem na maile i odbieraniem telefonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×