Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Daga - fotografka

zaczynam - Fotgrafka slubna

Polecane posty

Gość Daga - fotografka

Witam Jestem mloda ambitna fotografka, ktora ma na swoim koncie juz kilka imprez weselnych z aparatem w reku i z efektow mojej pracy uczestnicy tych imprez byli raczej zadowoleni. I tak sobie mysle czy nie sprobowac tego robic za pieniadze. Mozecie mi powiedziec ile was kosztowal fotograf slubny i co oferowal w ramach swoich uslug ? A moze wiecie gdzie moge zareklamowac swoje uslugi, najlepiej za darmo lub za niewielkie pieniadze ? Licze na wasza wyrozumialasc Buziaczki

Najlepiej zareklamuj sie na jakims forum slubnym np.: http://www.forum.wyjdzzamnie.pl/ tu jest taki dzial DARMOWE USLUGI :) Wiem , ze On juz pstryka fotki i az do konca czerwca ropbi to za darmo w celu tworzenia portfolio ;) Ja swojego "darmowego" fotografa znalazlam w sieci na stronie Bielsko-Biala ogloszenia... A Ty skad jestes?

Gość 20 lat w biznesie
Czesc, Ja z calego serca polecam ci http://www.weselny-serwis.pl/index.php. Sama dalam swoje ogloszenie jakies 3 tyg temu i musze ci szczeze powiedziec, ze jak pytalam klientow a zwlaszcza w ten weekend, skad maja na mnie namiar to ku mojemu zdziwieniu powiedzieli mi ze w weselny-serwis.pl. Ja coprawda mam salon a w zasadzie slonik wiec to troche inna forma kontaktu z klientem niz ty, ale mnie strasznie to zaskoczylo i ucieszylo, ze az taki odzew byl, a moich kosztow zadnych. pozdrawiam i zycze sukceso Ja sie tez jeszcze pne:)

Gość 20 lat w biznesie
PS . zycze milej kawy i za 20 min otwieram swoj biznes

Gość Derwisz