Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

katis

Wyjdzie mi spaghetti bolognese z koncentratem pomidorowym?

Polecane posty

Jestem początkująca w tej dziedzinie i naszła mnie ochota na spaghetti. Podsmażyłam mięso mielone z cebulką, czosnkiem i przyprawami, oczywiście mam też makaron spaghetti i żółty ser na wierzch, ale no właśnie mam problem z tym sosem. W przepisach czytałam, że jest potrzebny sos pomidorowy, albo pomidory z puszki, nie mam ani jednego ani drugiego, poza tym za pomidorami nie przepadam. Mam w lodówce sok pomidorowy i koncentrat. Co dodać, żeby było zjadliwe? Jak dodam sam przecier, to nie będzie za gęste? Jadłam u kogoś z koncentratem i wydawało mi się właśnie odrobinę zbyt gęste. Może dodać koncentrat i trochę tego sosu, a może kechup, żeby było bardziej lejące? A może właśnie powinno być tak gęste? Setki razy jadłam spaghetti, ale nigdy nie robiłam go sama:-P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bhjbvhjbtwrvrt
ty nie robisz spaghetti tylko jakas papaje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ghgjgff
Dodaj sok pomidorowy i koncentrat bedzie ok, keczup odradzam, widze ze tu same pierdolone wszystkowiedzace wloszki siedza.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bhjbvhjbtwrvrt---> poproszę w takim razie przepis na prawdziwe spaghetti bolognese, przyda się na później. dziękuję za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawe :)
dodaj koncentrat i rozciencz wodą. Ja wsypuje torebke do spagetti i dodaje koncentrat , także bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Franca forfiter
dodaj jeszcze ok 100g mleka wymieszanego z sokiem pomaranczowym to dopelni bordzo oryginalnemu i niepowtarzalnemu smaku

Udostępnij ten post