Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Mama w pracy.....

Czy dla 1300 zł wypłaty warto chodzić do pracy?

Polecane posty

Gość Mama w pracy.....

Jestem załamana wysokością swojej wypłaty, dostałam 1300 zł na rękę. Jestem zmuszona dojeżdżać do firmy samochodem, bo jest na obrzeżach miasta, więc ok. 250 zł idzie na paliwo. W teorii podstawa to 1500 zł + do 300 zł premii uznaniowej, pracuję bez podwyżki od 2 lat, mimo zapewnień na rozmowie, że taka przysługuje każdemu pracownikowi po pół roku pracy. W dniu dzisiejszym powinnam mieć 2 tys. podstawy + premia. W praktyce dostaję zwykle 1600 zł, ale za zwolnienie na dziecko szef nie daje premii i dodatkowo ucina z wypłaty np. 200 zł za 4 dni, potem ZUS robi przelew po 30 dniach. Zawsze dostaję nie więcej niż 1600 zł na rękę. A że teraz jestem w ciąży, byłam 3 dni w domu, bo córka była chora a ja tydzień na siebie to szef mi płaci tylko podstawę (w 2011 wzięłam tylko 5 dni zwolnienia na dziecko, nie należę do matek przebywających non stop w domu z chorym maluchem). Słucham dookoła koleżanek, które twierdzą, że powinnam się cieszyć, że w ogóle mam pracę, ale jak tu przeżyć do 1-szego z takiej wypłaty. Teraz zapłaciłam ubezpieczenie auta, badania, jakaś drobna naprawa wyszła w trakcie, z dzieckiem byłam u dwóch lekarzy prywatnie, bo kolejki na sierpień, a musiałam szybko sprawdzić czy wszystko ok z maluchem, do tego paliwo i zostaje 200 zł na jedzenie. Jak mi radzicie, po macierzyńskim warto wracać do tej pracy, czy zapomnieć o tej firmie i szukać lepiej płatnej? Atmosfera w firmie jest świetna, umowa na czas nieokreślony, ale szef leci w kulki z wypłatą. Rozmowy z nim nie przynoszą skutku, bo ma tysiące uwag do mojej pracy, ale przy podsumowaniu miesiąca ciągle mnie chwali. Jestem asystentką prezesa w średniej firmie.

Gość wtrynie sie