Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malowana lala z ulicy marzeń

Pozycja społeczna, pieniądze...czy dla nich warto być z nieatrakcyjnym facetem ?

Polecane posty

Mam 29 lat jestem nauczycielką. Jestem osobą atrakcyjną i całkiem inteligentną. Nie miałam jednak nigdy szczęścia do mężczyzn. I teraz pojawia się problem, latka lecą, za dużo nie zarabiam. I boję się , że będę tak czekać i starzeć się. Ostatnio poznałam przemiłego, inteligentnego adwokata, który jest mną bardzo zainteresowany. Niestety jest bardzo brzydki i niższy ode mnie. Jest niesamowicie miły i bardzo się o mnie stara... Ale ja nie mogę się przemóc, wstręt mnie bierze, kiedy sobie wyobrażam, że mogłabym go pocałować. Spotykam się z nim po przyjacielsku, ale widzę, że on chce czegoś wiecej. NA początku próbowałam sobie wmówić, że związek z takim człowiekiem porządnym i oddanym będzie ok, że ma dobry zawód pozycję społeczną, ale nie jestem w stanie...:( Moja koleżanka wyszła za zakochanego w niej do szaleństwa, ale niestety bardzo brzydkiego a dla większości naszych znajomych odrażającego lekarza, który jednak kocha ją , traktuje jak boginię, robi drogie prezenty, a kiedy urodziło im sie dziecko nosi ją na rękach...jednym słowem sie ustawiła, ale ja chyba nie jestem do tego zdolna...Czy dobrze robię? Facet jest dobry, ale ja nie mogę...

Związek dla kariery czy pieniędzy, to najgorsze w co można się wplątać... :( Nie rób tego :(

ale ja jestem zdesperowaną ryczącą 40-stką :(

Gość dfbgbgb
materialna kurewka, po co ci facet ktory cie nie pociaga dla kaSY? zalosna jestes

przeciez mozna zyc samotnie nie wazne jak facet wyglada, ma sie Tobie podobac, masz go kochac i chciec z nim spedzsic swoje zycie. nie pakuj sie w nic na sile bo ktoregos dnia pojawi sie ta Twoja 2a polowa i co wtedy ??

Gość Almoune