Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

czerwony kocyk

Trzy róże na rocznice

Polecane posty

Gość a Ty
co dałaś????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Powinienes sie cieszyc ze
Masz na mysli to ze sie super cieszysz, prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szczupla aa
i co wiecej mąż zaplanowal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a wiec tak.....?!
i??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mialam nie pisac ale
To źle czy dobrze bo nie znam się? Ps. Ja na rocznicę dostałam lornetkę, więc ciesz się różami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W sensie, że tylko róże, czy za mało tych róż? :> Nie płacz, faceci mają słabą wyobraźnię, jesli chodzi o kwiaty i myślą, że nawet jedna stokrotka to piękny gest ;) Ciesz się, że w ogole pamiętał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mialam nie pisac ale
Autorka napisała że nie musi nic dodawać i rzeczywiście chyba już nie doda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie oczekuje prezentów za 2 tyś. Ale zawsze mówiłam mężowi że chciałabym mieć pamiątkę z tego dnia, wyciągnąć ...pierścionek, naszyjnik czy cokolwiek i sobie przypomnieć, ooo to dostałam na naszą pierwszą rocznicę. A on przyszedł z trzema różami za 20 zł....przykro mi się zrobiło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uhauha
zasusz sobie róże, będzie miała pamiątkę na zawsze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość guyft
babie niedogodzisz...tak zle i srak zle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uhauha