Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie lubie bachorow

czy kogos tez wkurzaja bachory pod oknem?

Polecane posty

Gość nie lubie bachorow

Nie wiem czy jestem nienormalna,ale dostaje juz nerwicy,w kazdy ladny dzien bachory mi lataja tuz pod oknami(ze 2 metry od okien bo to niski parter).Moj facet mowi,ze jestem nienormalna,ale on nie musi sie skupiac na bardzo trudnych podrecznikach (studiuje) Czy okna dzwieksozczelne sa w stanie wyeliminowac ten halas?czy i tak bedzie slychac bo to nie szum samochodow z oddali tylko bachory piszczac ei biegajace

Gość nieoNN
Również studiuję ,mieszkam na drugi piętrze.Dzieci krzyczą,coż,taka ich natura.Zamykam okno i trudno.Albo zakładam słuchawki,poważnie.Jakoś trzeba sobie radzić.Każdy był kiedyś dzieckiem i darł się ,przynajmniej ja tak miałam:D

Gość pewnie że można
ja mieszkam na trzecim, ale blok jest zbudowany na planie U. Na dole, na parterze ludzie mają mini ogródki. W jednym z tych mieszkań parterowych z ogródkiem jest żłobek. Kiedyś było tam kilkoro dzieci, teraz naliczyłam ponad 10. I stale około 5cioro beczy, na dworze, na tym podwórku. Oszaleć można. Kuwicy dostać. Ja pracuję w domu, kiedy jest ciepło i mam otwarte okno własnych myśli nie słyszę. To takie męczące :(((

Gość nie lubie bachorow
pewnie że można-a jak inni mieszkancy?mowia co o tym mysla? Ja przy zamknietych tez slysze wrzaski,czasem mam i zamkniete okna i stopery w uszach i jeszcze cos slysze

Gość życzę wam tego, aby