Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość samanta mamba

prawiczki - dlaczego nie zaprosicie jakiejs dziewczyny na kolorowego drinka?

Polecane posty

!offerma- Widzę że czuły punkt.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Nikogo nie podrywam cisza spokój nikt mi nie da kosza." Ja tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"A tam kosz, no risk, no fun" Żeby to jeden, ale nie liczony w dziesiątkach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tez nikogo nie podrywam nawet staramsie byc strozny aby zadnej nie dac do zrozumienia ze ją podrywam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja także. Nawet w necie pasztetów już nie podrywam, one są czasem bardziej pojebane od tych ładnych i mają większe wymagania od tych ładnych. Już chyba nie ma lasek bez wymagań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jezu kremowka
jak cos napiszesz to klekajcie narody :D:D:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ytytyt, widzę że dopadło Cię zauroczenie, bo się wstydzisz tej swojej koleżanki. opisz potem koniecznie jak tam majonezy się udały :classic_cool: pink zyczy powodzenia *kop na szczęście*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzięki Pink. Wiesz, wstydzę...wstydzę się ją gdzieś zaprosić, bo tak normalnie to pozwalam sobie wobec niej na więcej niż wobec innych koleżanek. Ale dopadło i to ostro, to fakt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z tymi wymaganiami to trzeba patrzeć co sama laska z sobą prezentuje. Śmieszne gdy laska brzydka nic nie ma do zaoferowania a szuka bóg wie kogo. Trzeba mieć realne wymagania...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Samotnik Ty to jesteś czarnowidz. Powinieneś poprosić Wróżbitę Dawida, żeby napełnił Cię wieczną, wieczną miłością i zapalił dla Ciebie pochodnię sprawiedliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"!offerma- Widzę że czuły punkt....." faktycznie czuję się nieco niekomfortowo gdy jakiś facet zaczyna mnie wypytywać o mój popęd seksualny, ale czy to takie dziwne? nie wiem co z tobą jest nie tak że interesuje cię popęd seksualny innych chłopców. w każdym razie moim się nie interesuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Śmieszne gdy laska brzydka nic nie ma do zaoferowania a szuka bóg wie kogo" Akurat uroda jednej czy drugiej nie ma znaczenia. Takie wymagania z kosmosu mogą mieć zarówno lachony, pasztety czy po prostu "średniaki".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To w sumie fajnie, ciekawiej się żyje z zauroczeniami. :P Ciekawe, czy ona też o Tobie myśli w wolnych chwilach. :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cream- Ale czy ty nie widzisz różnicy wymagań dziewczyny a faceta? Ja wymagam aby dziewczyna nie paliła, była w miarę miła, nieagresywna i lubiła przyrodę. Takie są moje wymagania. A ona chce abym miał dobre auto, odpicowany dom, dobrą pracę i pisał do niej SMSy i znosił jej humorki, zabierał na dyskoteki i do tego mnóstwo innych wymagań, nawet pasztety mają takie wymagania. Nie zauważasz różnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pink Lubię się łudzić, że tak:) Wiesz, miałem z nią parę razy tak, że ją o coś prosiłem, z nastawieniem "jak załatwisz pod koniec przyszłego tygodnia to będzie fajnie" a po godzinie, dwóch dostaję esa "już załatwione". Może dla wszystkich jest taka miła, głupio kogoś zapytać. Tylko jak pomyślę o tych wszystkich dryblasach jakich oboje znamy...:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie bo kazdy moze miec wymagania jakie tylko chce , ale czy taką osobe która spełni je to juz inna sprawa , pozatym napewno chciał bys miec ładną laske a nie paszteta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak nie rozkręcisz sprawy, to sie nie przekonasz, co tam w jej głowie się rozgrywa :P jak wyzdrowiejesz to może idźcie na ten Twój kurs tańca, to zbliża :classic_cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
**cream**-A po co mi ładna? Ładne są zajęte i mają mega wymagania. Ja by się pojawił lepszy kandydat to mnie oleje a paszteta nikt podrywał nie będzie. Trzeba myśleć strategią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
to nie ma znaczenia bo pasztet tez moze cie zdradzac aby sie dowartosciowac , a ta ładna moze byc wierna to kwestia charakteru a nie urody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Tylko jak pomyślę o tych wszystkich dryblasach jakich oboje znamy..." olej to zawsze się znajdzie ktoś wyższy , większy , silniejszy , fajniejszy więc nie ograniczaj sam siebie i daj jej szansę niech ona zadecyduje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ona na kurs chyba nie bardzo.Ja tam już sie prawie wykurowałem,bo tak po prawdzie to żaden wielki wypadek, w łeb dostałem.Poza śladami nic mi nie jest. Najgorsze to, że jej głowy nie prześwietlę właśnie. Kurczę ciężko, bo nasi wspólni znajomi pewnie nic nie wiedzą, a wspólne znajome polecą do niej, że je o to pytałem. Nawet kielicha na odwagę wziąć nie mogę, bo po alko to nieziemskie bzdety gadam:( Ale nic, zawezmę się i jazda:) Db lece 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×