Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość KalinkaMaja80

Kredyt hiopteczny na mieszkanie.

Polecane posty

Gość KalinkaMaja80

Nie znam się zbytnio na tym, ale chciałabym mniej więcej się dowiedzieć czy mamy szansę go dostać. Może jest tu ktoś, kto choć trochę orientuje się w tym temacie? Mąż zarabia 1500zł (umowa na 6 lat) ja jeszcze w tym roku być może dostanę staż i z 1000zł wyciągnę jak nie więcej. Jak dostanę staż, przerobię go w rok i potem normalna praca za kasę ok. 1400-1500zł. Jesteśmy młodym małżeństwem. Czy jest szansa dostać kredyt hiopteczny bez wkładu własnego, na kwotę 160.000 zł? Może latwiej byłoby z kredytem "Rodzina na Swoim"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość KalinkaMaja80
Nikt się nie orientuje? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ehhhh....
szczerze powiem ze watpie zebyscie dostali taki kredyt przy takich zarobkach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wykidajło
Też mam wrażenie że przy tych zarobkach nie dostaniecie kredytu w takiej wysokości. Tym bardziej że mąż nie ma umowy na stałe tylko na czas określony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelinazlublina
a jaka masz pewnosc ze dostaniesz po stazu prace i na jak dlugo? 1500zl na 6 lat? kredyt bierze sie na kilkadziesiat lat. nikt wam nie da takiego kredytu. niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach