Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
ironialosu

Najlepsze powiekszanie ust w Poznaniu

Polecane posty

usta najlepiej powiększać u sprawdzonego chirurga plastycznego- nie znam dr Licheja i dużo błądziłam z powiększonymi ustami cała skłuta igłami na 3 miesiące i krzywymi kacikami ust. Nie jestem nowicjuszką. Mam dość tych lekarzy, co skonczą kurs i wydaje im się, ze potrafią powiekszać usta. sama na siebie byłam zła. Trafiłam na dr Adama Kruka i od paru sezonów mam bardzo ładne naturalne usta.Kwas hialuronowy jest dobrej firmy i ostatnie powiekszenie mi trzymała 2,5 roku. az nieprawdopodobnie. Jest jeszcze kilku innnych chirurgów plastycznych- dr Dydymski, dr Kubasik, dr Skupin-ale ja poprzestałam na dr Kruku i jestem zadowolona. polecam gorąco bez zadnej reklamy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
W ProEstetica w Poznaniu przy ul. Sianowskiej - tylko nie pamiętam numeru :) Ogólnie jestem zadowolona, bo zaoferowali niewysoką cenę i bardzo kompleksową obsługę. Ten kto był, to wie o czym mówię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja bym się bała tam iść - byłam na ich stronie - wszystko ładnie pięknie, ale żadnych zdjęć przed i po.. no może jest jedno - ale widać że to photoshop... możesz przesłać swoje po zabiegu? Nie chce wyglądać jak kaczuszka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
No tak, ale opinie innych klientek też mają jakieś znaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość