Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość FairyMaiden88

Błąkający się kot - pomocy!

Polecane posty

Gość FairyMaiden88

Cześć! Dziś rano koło kontenera PCK leżał sobie kot, żywy - widziałam jak mu się ciałko rusza jak oddycha. Ot kot to kot i poszłam dalej. Jak wracałam (po jakichś 3 godzinach) ten kot nadal tam siedział! Podeszłam, ktoś postawił mu pojemniczek z jedzeniem. Zawołałam "kocie żyjesz?", to podniósł łepek i zaczął miauczeć. Nie uciekał ani nic. Postałam chwilę przy nim, potem kucnęłam ale nie podszedł. Za to zaczął jeść to jedzonko. No to wróciłam do domu. I teraz tak sobie myślę, że może powinnam go zabrać na noc do domu, albo zadzwonić do schroniska? Kurde nie znam się na kotach, nie mam pojęcia co robić! Czy jest szansa że to czyjś kot poszedł sobie na spacer?! Wiem głupie ale naprawdę nie wiem nic o kotach. Mój facet mówi że widział tego kota kilka dni temu jak chodził sobie koło bloku pod oknami a jakaś babka z parteru go wołała i że pewnie to jej kot. No ale kurde, siedziałby tak 3h na dworze zamiast w domu? Nie jest za zimno na to? Jej, kurde martwię się :(

Gość ja też znalazłam kota
miesiąc temu zabrałam go do domu był 2 dni u mnie potem chciałam go odwieźć do azylu ale namówiłam znajomą żeby go wzięła bo ja nie mam czasu na zwierzaczki no i zgodziła się i jest u niej :) weź go do domu daj mu pojemnik z piaskiem i miseczkę jedzonka , ja kupiłam kotku suchą karmę i to jadł zabierz go i zastanowcie sie co dalej szkoda zeby tak marzł na tym dworze

skoro leżał cały dzień w jednym miejscu, to nie jest z nim dobrze, a raczej jest z nim bardzo źle pewnie został potrącony, pobity albo w inny spoób uszkodzony wewnętrznie jeśli chcesz mu pomóc, wsadź go do pudełka (zamykanego), zawieź do lekarza i zajmij się nim jeśli nie, nie rób nic

Gość keep warm