Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Devone

Wigilia pracownicza

Polecane posty

Jestem nowa w pracy (pracuje od pol roku). Dzisiaj jest Wigilia pracownicza, na ktora zdecydowalam sie nie isc, poniewaz nie mam ochoty lamac sie oplatkiem czy bawic sie z ludzmi, z ktorymi nic poza praca mnie nie laczy. Zglosilam to pracodawcy, podajac powody prywatne (Wigilia odbywa sie poza godzinami pracy, o 14 mozna juz bylo isc, ja zostalam do 16.30) a on zrobil o to wielka afere, padly slowa ze to z mojej strony bardzo nie fair i w ogole, wrecz sie zagotowal. Czy to az takie wielkie halo, ze nie mam ochoty poswiecac swojego piatkowego wieczoru na prace i ludzi, ktorych nie trawie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja myślę, że źle to rozegrałaś. Ludzie, z którymi pracujesz to TYLKO i AŻ ludzie, z którymi pracujesz. Tradycje są jakie są i w większości firm (przynajmniej tych, które znam, w których pracowałam i w których się obracałam) jest tradycja jak nie wigilii, to spotkania przedświątecznego, no właśnie na ten przysłowiowy opłatek. I -zwłaszcza, że jesteś nowa- warto było się jakoś dostosować do takiej sytuacji w firmie. Nawet, jeżeli nie miałaś ochoty iść na to spotkanie (do czego oczywiście masz prawo, tutaj bezapelacyjnie szef przegiął), to mogłaś wziąć ze sobą do pracy jakiś mały kawałek ciasta, nie wiem - cokolwiek i przed tym, jak wyjdziesz powiedzieć współpracownikom i szefowi, że Ciebie nie będzie bo xxxxxxx, ale tutaj taki drobny gest z Twojej strony, na osłodę tej goryczy wynikającej z faktu, że Ciebie nie będzie. Wszystkim byłoby miło, Ty nie miałabyś problemów, a szef nie pomyślałby, że olałaś sprawę. No chyba, że to cham i prostak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach